Evi van Lanschot voegt op radio merkkennis toe

Dat radio-inzet naast televisie positief is voor de merkbekendheid wisten we al langer: Campagnes met radio in de mix zijn effectiever dan campagnes zonder radio in de mediamix. Ook de televisiecampagne van Evi van Lanschot werd significant verrijkt met radio: door de relatief goedkope toevoeging van radio groeide de merkkennis substantieel. De product- en merkkennis van Evi van Lanschot liet een relatieve groei zien van maar liefst 6%.

Bekijk de gehele case hier.

 
 

succesfactoren

“Van de inzet van tv waren we al overtuigd. Nu hebben we gezien en aangetoond met onderzoek dat radio een substantiële bijdrage levert aan wat men weet over Evi van Lanschot.”

Durk van Hijum

Senior Marketing Manager van Lanschot

ook interessant

Retailadverteerder

Halfjaar niet (adverteren) op tv leidt tot forse daling top of mind merkbekenheid

ReplaceDirect

Scoren in het hart van de (mannelijke) doelgroep

AutoTrack

Jack van AutoTrack - Durven kiezen werpt vruchten af

 

Vragen?

Of meer weten? Neem dan direct contact met mij op.

Bas Pijl
teammanager facilitaire dienst