Recordstijging websitebezoek door voortdurend finetunen RTV-campagne

'Mam, wat gaan we doen deze vakantie?' Een veelgestelde vraag waarop Babette van Veen in de commercial van NOVASOL Vakantiehuizen het antwoord wel weet. De inzet van deze commercial op televisie en radio van januari tot en met maart heeft NOVASOL uitstekende resultaten opgeleverd. Inzet van de tv- en radiocommercial op zenders van de publieke omroep in combinatie met het voortdurend bijstellen van de campagne resulteerde in een recordaantal bezoekers voor de website novasol.nl.

Bekijk de gehele case hier.

 

resultaten

62%
stijging websitebezoek
74%
Piek in stijging websitebezoek in februari 2015
+
combinatie radio & tv
+
constante finetuning

succesfactoren

“Door te kiezen voor specifieke inkoop konden we samen met Ster en ons mediabureau Ffect de campagne continu evalueren en waar nodig finetunen. Dit werkte uitstekend. Het bezoek aan novasol.nl is in de campagneperiode enorm gestegen. Ik ben zeer te spreken over de service, en nog belangrijker, over de resultaten van de campagne.”

Brigitte Rennen

Marketing Manager, NOVASOL Vakantiehuizen

ook interessant

DigiBirds

Verkoopsucces DigiBirds na inzet op Zapp(elin)

FuturumShop

Specifiek inkopen rondom relevante programma's wérkt

Van Gils

Van Gils: prachtige commercial en uitgekiende timing zorgen voor impactvolle campagne

 

Meer weten?

Neem direct contact met ons op.

Hendrien van Putten
receptioniste