Transparantie is voor Ster een belangrijk onderwerp. Het is voor ons van groot belang dat klanten weten waar ze aan toe zijn. Daarom zijn wij open over ons beleid en onze tarieven en maken wij bijvoorbeeld geen gebruik van achterafbetalingen. Ster maakt zich hard voor een mediawereld waarin duidelijkheid en openheid speerpunten zijn. Op de hoogte blijven of meepraten over het laatste nieuws rondom transparantie? Hieronder vind je alle informatie op een rij.

Frank Volmer bij BM Talk

Ster-directeur Frank Volmer was te gast bij BM Talk om te praten over Ster in het bewogen mediajaar 2020. In dit interview praat hij onder meer over de media-industrie, achterafbetalingen en het zogenaamde ‘logisch aandeel’.

FD: Waar is die bonus voor het mediabureau nou goed voor?

Het Financieele Dagblad publiceerde een artikel over de impact van de transparante tariefstructuur die Ster hanteert. Ster-directeur Frank Volmer wordt hier meermaals in genoemd.

McKinsey & Company - Openheid in adverteerdersland: Transparantie in mediakortingen stimuleert groei

Sarah Armstrong, Joe Regenbogen, Rachael Schaffner en Robert Tas schreven voor McKinsey & Company over openheid in mediakortingen. In dit artikel beschrijven ze vier stappen naar meer transparantie.

MarketingTribune: Frank Volmer: 'Onzin dat Ster in 2018 tientallen miljoen euro's omzet verliest'

MarketingTribune interviewde Ster-directeur Frank Volmer over de in 2018 geïntroduceerde tariefstructuur van Ster en de impact hiervan.

Heb je andere vragen over ons transparante beleid of kan je een artikel niet vinden? Neem dan gerust contact met ons op via de algemene contactinformatie.