Bereik miljoenen Nederlanders
Adverteren bij de publieke omroep
Gratis media-advies

Netto basisprijs

De netto basisprijs per GRP (contactmoment per 1% bereik in de doelgroep) is per zender verschillend. Alle prijzen zijn onderaan deze pagina te vinden. Ster hanteert een maandindex en marktindex. Voor de actuele indexen, zie de pagina Plannersinformatie of neem contact op met je accountmanager.

Vaste kosten per spot

In plaats van je reclamecampagne inzetten in bepaalde tijdsblokken, kan je ook rondom specifieke programma’s adverteren. Met de optie Vaste kosten per spot kies je zelf je reclameblok en ben je verzekerd van een vaste prijs. De prijs wordt bepaald op basis van de lengte van de spot en de zender waarop je wil adverteren, de prijzen in onze dagschema’s zijn de prijzen per seconde.

Ster time

Met Ster Time deelt Ster de spots in. Met spreiding kun je een gelijk aantal spots per zender per dag verwachten. Het uitzendschema is variabel; spots staan niet vast. Ster deelt in binnen de tijdvakken, spots verschuiven of accenten leggen is niet mogelijk.

Ster Time Combi 25-67 jaar wordt ingedeeld op NPO Radio 1, 2, 3FM, 5 en Regio. Wil je sturing geven aan de verdeling van het aantal spots en/of zenders en/of budget, dan boek je de zenders afzonderlijk in.

Ster Time Combi 25-54 jaar wordt ingedeeld op NPO Radio 2 en 3FM. Wil je sturing geven aan de verdeling van aantal spots en/of zenders en/of budget, dan boek je de zenders afzonderlijk in. 

Als je kiest voor Ster Time kun je kiezen voor onderstaande opties: Ster Time, Ster Time uren, Ster Time dagen of Ster Time dagen + uren. Je leest hier meer over in onze brochure Aanbod 2024

Your Time

Kies je voor Your Time, dan kies je zelf de blokken voor je reclamecampagne. Je kan kiezen voor de upgrade 'voorkeurspositie'.

Selectpakketten

Via de radiozenders van de publieke omroep bereik je een grote groep luisteraars. Ben je op zoek naar het bereiken van een kleinere doelgroep? Ook dan ben je bij Ster aan het juiste adres. Wij hebben verschillende selectpakketten gericht op specifieke doelgroepen. Deze pakketten bereiken de zakelijke doelgroep, jongvolwassenen en senioren.

Bekijk de brochure

Maatschappelijke organisaties en Algemeen nut

Ook voor niet-commerciële organisaties ligt met een campagne bij Ster een miljoenenpubliek binnen handbereik. De niet-commerciële partijen waar we het hier over hebben, zijn instellingen met een wetenschappelijk, cultureel, godsdienstig, levensbeschouwelijk, politiek of liefdadig karakter, die een CBF-keurmerk of ANBI-status hebben. Voor campagnes van dergelijke afzenders is er ruimte op de kanalen van de NPO. Neem contact op voor meer informatie of bekijk deze pagina op onze website.

Uitgelichte inkoopopties

Ster heeft vele inkoopopties, maar soms zijn er enkele zo interessant dat we die wat uitgebreider toelichten. Zo hebben we aanbod speciaal voor culturele instellingen, verkopen we reclameruimte op regionale publieke omroepen, maar vaak ook rondom grotere sporttoernooien zoals de Olympische Spelen of het EK Voetbal. Meer weten? Neem contact met ons op of bekijk deze pagina

Lees meer over...

Aanbod en voorwaarden Ster reclame

Dagschema's en prijzen per spot

Aanleverspecificaties

Ster Campagnecalculator

Weten wat je met een campagne bij Ster kunt bereiken? Vul de periode, zender/doelgroep en het budget in en zie direct wat er mogelijk is. Als je wil, kan je het voorstel in je mailbox ontvangen.