Als culturele instelling een miljoenenpubliek bereiken? Ster heeft nu een extra aantrekkelijk, toegankelijk én voordelig instappakket om een tv-campagne bij de publieke omroep te starten.

De publieke omroep is bij uitstek goed in staat om een in cultuur geïnteresseerde doelgroep te bereiken. Een perfect umfeld voor culturele instellingen dus! Met dit instappakket wordt jouw tv-commercial in speciale Ster & Cultuur reclameblokken geplaatst. Met alle positieve effecten op jouw campagne van dien. Daarbij ontvang je ook nog eens een mooie korting van maar liefst 60%! Je betaalt namelijk per week 6.000 euro (o.b.v. maandindex 100) in plaats van 15.000 euro. Lees snel verder! 

Waarom Ster & cultuur instappakket inzetten? 

  • Goed bekeken en hooggewaardeerde programma’s NPO: leiden tot hogere intentie om jouw product/dienst te kopen 
  • Mooi bereik: in één week +- 1,7 miljoen Nederlanders (18+), waaronder een in cultuur geïnteresseerde doelgroep 
  • Duidelijkheid in plaatsing: je weet van tevoren precies waar je aan toe bent door plaatsing in vaste Ster en Cultuur reclameblokken  
  • Toegankelijk tarief: 60% korting op normale prijs* 
  • Positieve impact herkenbaar reclameblok: de reclameblokken openen en sluiten met een Loeki-filmpje dat speciaal is gemaakt voor Ster & Cultuur. Zo’n apart blok heeft voordelen:
    • Kijker staat meer open voor jouw reclame en zet eerder aan tot actie (bijvoorbeeld aankoop) 
    • Loeki zorgt voor meer aandacht en waardering voor jouw reclame 

Neem contact op

Wat krijg je met dit pakket?

  • 21 tv-commercials in een week en circa 3 per dag (indicatie: 15 GRP’s**) 
  • Doelgroep: Nederlanders tussen de 25 en 67 jaar (waaronder in cultuur geïnteresseerd) 
  • Vast uitzendschema (dat je +- twee weken vooraf ontvangt) 
  • Plaatsing in speciale Ster & Cultuur reclameblokken  
  • Bereik: 1,7 miljoen Nederlanders (18+), waaronder geïnteresseerden in kunst en cultuur 
  • Investering: €6.000 per week (o.b.v. maandindex 100). Normale prijs: €15.000, 60% korting!
  • Mogelijkheid om ook andere pakketten in te kopen als aanvulling op je campagne 
Neem contact op

WAAR IS JOUW TV-COMMERCIAL STRAKS TE ZIEN?

Rondom de goed bekeken en hooggewaardeerde programma’s van de publieke omroep. Dit zullen voornamelijk programma's overdag zijn. Denk aan programma’s als: 

  • NOS Journaal (overdag)
  • Buitenhof 
  • Kassa 
  • Goedemorgen Nederland 

MEER INFO EN VOORWAARDEN

  • Het pakket is voor culturele instellingen met niet-commerciële boodschappen die vallen onder algemeen nut. Check of jouw organisatie voldoet en wat de voorwaarden zijn op: algemeen nut 
  • Eventuele andere kortingen zoals logisch aandeel komen bovenop deze al mooie korting 
  • Vraag je campagne aan in de inkoopperiode, zo’n 5 weken voor de maand waarin je zichtbaar wil zijn  
  • Minimale looptijd 7 dagen. 
  • Het is niet mogelijk om meer spots per dag/budget in te zetten binnen een week. 
  • Is er meer budget beschikbaar: 
    • Dan kun je meer dagen of een extra week inkopen 
    • Dan kun je reguliere pakketten toevoegen 
  • We gaan uit van een tv-commercial van 30 seconden (korter/langer mogelijk)
  • Ster heeft ook een inkoopoptie Ster & Cultuur zonder vaste blokken. Lees daar hier meer over.

    *O.b.v. de inkoopoptie ‘vaste kosten per spot’ 

    ** Dit is een indicatie en kunnen geen rechten aan worden ontleend. GRP (Gross Rating Point) staat voor kijkdichtheid en dit bereken je door de contactmomenten (gemiddelde contactfrequentie) met het bereik binnen de doelgroep te vermenigvuldigen.

Meer weten?

Tony Rebergen

accountmanager
+31 35 672 55 34 tony.rebergen@ster.nl

Vul je naam in.
Vul een geldig telefoonnummer in.
Vul je naam in.
Vul een geldig e-mailadres in.