NPO Zappelin

NPO Zappelin is veilig, authentiek, vrolijk en actueel. Speciaal voor 3-6-jarigen die de wereld volop ontdekken. Maar ook met veel meekijkende (groot)ouders!

NPO Zapp

NPO Zapp is authentiek, grensverleggend, grappig en actueel. Niet alleen 6-12-jarigen, maar ook hun meekijkende ouders komen dagelijks 'thuis' bij deze stoere en veelzijdige zender.

Meer weten over reclame op NPO Zapp(elin)?

 

WAAROM ADVERTEREN OP ZAPP(ELIN)?

  • Bereik 54% van de kinderen in Nederland
  • Bereik kinderen 3-6 en 6-12 jaar en hun (groot)ouders
  • Snel een hoge contactfrequentie
  • Grote impact op tv en online
  • Groot communicatievermogen (beeld én geluid)
  • Brand safe netwerk, veilig netwerk voor kijkers en adverteerders

 

Gelijk aan de slag?

Of wil je advies afgestemd op jouw doelstellingen? Neem direct contact op.

Remco Verweij
accountmanager
 

Mogelijkheden Zapp(elin)

Adverteren bij NPO Zapp(elin) kan op tv en online. Reclame op de sites en apps van Zapp kan vanaf € 1.265, op tv bij Zapp en Zappelin al vanaf € 5.000.

Zapp(elin) heeft een groot bereik, 54% van de kinderen bekijkt de programma's op tv. De unieke content van NPO Zapp is online en via de app altijd en overal beschikbaar. Dit is erg populair, elk jaar kijken meer kinderen hun favoriete content online.

Televisiereclame Zapp en Zappelin

Als je bij Ster wilt adverteren rondom de programmering van Zapp(elin) heb je de keuze uit adverteren via Vaste kosten per spot, met Selectpakketten en op basis van bereik (GRP) een campagne inzetten. Er zijn twee keuzes daarvoor, Kids Stertime en Kids Your Time.

Kids Stertime: Wij delen je campagne in.
Kids Your Time: Je kiest je eigen blokken.

Weet je al dat je rondom specifieke kinderprogramma's wilt adverteren? Met vaste kosten per spot kies je je blok en weet je, afhankelijk van je spotlengte, je prijs.

Iedere maand wordt een overzicht van de kosten per 30 seconden gepubliceerd.


Online reclame Zapp

Online kunnen maximaal 2 pre-rolls uitgeleverd worden tot een maximum van totaal 30 seconden (niet clickable) per stream. De pre-rolls zijn non skippable en te zien via NPO Start.nl, de NPO start-app en de Zapp-websites en -app.

  • Exclusieve reclamepositie(s) per fragment
  • Hoog uitkijkpercentage (93%)
  • Smart TV beschikbaar (uitlevering op groot scherm) dus veel impact
  • Bekeken met geluid aan (99%)
  • Bereik gemiddeld per maand 12% van de 6-12 jarigen met NPO Zapp websites en app*
  • De streamstarts waren in 2018 gemiddeld per maand 10 miljoen

*Bron: NOBO, gemiddeld maandbereik, 2018.

Privacy

De online privacy van kinderen nemen we bij Ster en de NPO heel serieus. Daarom hebben we ervoor gekozen om niet langer cookies toe te staan bij reclame gericht op kinderen. In plaats daarvan kun je nog steeds zichtbaar zijn rondom Zapp-programma’s met ons product: video advertising zonder consent. Voordelen: veiliger en nog net zo impactvol!


 

De effectieve inzet van tv-campagnes

 

Doe een commercialtest

AdMeasure is een uniek onderzoeksinstrument dat effectiviteit van commercials op televisie, radio en digital meet.

  • Commercials worden getest bij 100 respondenten
  • Door grote database vergelijking met concurrenten mogelijk
  • Waardevolle informatie tegen aantrekkelijke tarieven
  • Gedetailleerd advies op maat
  • Resultaten binnen vier dagen in huis

 

Meer weten of gratis advies?

Bel of mail mij vrijblijvend voor meer informatie

Daphne Mylonas
accountmanager