Bereik miljoenen Nederlanders
Adverteren bij de publieke omroep
Gratis media-advies

Hier vind je het laatste nieuws over Ster, inhoudelijke blogs over reclame en onze persberichten.

124 resultaten gevonden
124 resultaten gevonden
Ster Gouden Loeki 2021 Kruidvat

Verrasjemenou?! Kruidvat en Lies genomineerd voor een Gouden Loeki!

| Blog

Ook Kruidvat maakt dit jaar kans op een Ster Gouden Loeki. Ze schreven een gastblog over hun commercial met één van de herkenbare 'avonturen' van Lies.

Ster Gouden Loeki 2021 Albert Heijn

Het kleinste grootste liefdesverhaal van het jaar

| Blog

Albert Heijn maakt dit jaar met hun kleinste grootste liefdesverhaal van het jaar kans op een Ster Gouden Loeki. Ze hebben maar liefst twee finaleplekken bemachtigd, maar voor Ster schreven ze een gastblog over hun kerstcommercial.

Ster Gouden Loeki 2021 Staatsloterij Fritsie

Fritsie genomineerd voor een Gouden Loeki

| Blog

De Oudejaarstrekking-campagne van de Staatsloterij is de laatste jaren een echte december-traditie geworden. Na hondje Frekkel (2018), egeltje Freddie (2019) en katje Frummel (2020) was de grote vraag natuurlijk: wie wordt de hoofdrolspeler in de campagne...

Is jouw merk klaar voor de Olympische Winterspelen?

| Blog

Vanaf vrijdag 4 februari kijken en luisteren we dagelijks naar de Olympische Winterspelen via NPO 1 én NPO Radio 1. Tijdens deze 24ste editie zijn er weer vele spannende sportwedstrijden, waar miljoenen Nederlanders de tv of radio op afstemmen. Waar liggen...

Drie redenen voor radioreclame tijdens de Top 2000

| Blog

Het zijn de laatste maanden van het jaar. Dagen worden korter, bladeren verkleuren én.. de Top 2000 komt eraan! Hoe belangrijk is radio in deze periode? En waarom is de inzet van radio in december goed voor jouw merk? In dit blog lees je drie redenen...

Het maatschappelijk nut van reclame

| Blog

Twee weken geleden riepen een aantal milieuorganisaties op om reclame voor vliegreizen, auto’s of benzine te verbieden. Geen verstandig plan, als je het mij vraagt. Als je reclame voor een product, dienst of mening verbiedt, verbied dan het product, de...

Ster Bikt vooruit

Ster blikt vooruit: wat kan je dit najaar verwachten op tv en radio?

| Blog

Het begint buiten steeds meer op herfst te lijken en dat betekent dat het einde van het jaar dichterbij komt. Het Hollandse herfstweer buiten leent zich uitstekend om thuis achter de tv te kruipen en er is dan ook genoeg te zien (én te horen) aankomende...

Jouw kansen in het najaar bij de NPO

| Blog

We hebben volop genoten van de sportzomer, maar ook het najaar bij de NPO wekt hoge verwachtingen. Na de Olympische Spelen volgen september en oktober met nog meer sport, evenementen en mooie nieuwe programmering – zowel op radio als tv. We blikken alvast...

De ideale radiocampagne - tips van 5 radiostrategen

| Blog

Heb je wel eens radioreclame overwogen, maar weet je niet waar je moet beginnen? Ster heeft vijf strategen uit het vak gevraagd om hun beste radio-inzichten en -tips met je te delen. Leer in dit blog hoe je je kunt voorbereiden op de ideale radiocampagne...

Zo ben jij klaar voor de sportzomer

| Blog

Morgen is het echt zo ver: het EK Voetbal begint, het officiële startschot voor de sportzomer van 2021! We hebben er naar uitgekeken, vooral omdat Oranje voor het eerst sinds 2014 weer meedoet aan een groot toernooi. Zij lijken er klaar voor, maar ben...

Scoor jij ook tijdens deze kansrijke sportzomer?

| Blog

Het aftellen kan beginnen. De zomer van 2021 staat garant voor wekenlang topsport en kan wel eens de boeken in gaan als de ‘grootste’ sportzomer ooit. Kansen voor Oranje bieden ook kansen voor jouw merk. Benieuwd hoe jij kan scoren deze zomer?

'De Tour wacht op niemand'

| Blog

'De Tour wacht op niemand’: niet alleen een gezegde dat tijdens de Tour de France wordt gebruikt en duidt op renners die vallen, pech hebben of niet mee kunnen met het hoge tempo van het peloton. In de bomvolle sportzomer die we bij de NPO en Ster samen...

Meld je aan voor ons online event Scoren met Ster

| Blog

Wil je weten waarom een campagne rondom sportevenementen zo waardevol is, of waar je op moet letten als je een oranje-commercial wil maken? Meld je dan aan voor ons online event Scoren met Ster.

Scoor jij met Oranje deze zomer?

| Blog

Mei en juni staan in het teken van kansen en mogelijkheden. Niet alleen vanwege de vaccins en de zomertijd, maar ook voor Nederland op het Europese toneel. Stiekem kijken wij er al naar uit om Jeangu Macrooy te zien stralen op het Songfestival en Oranje...

Max, vriend van de familie

| Blog

Max Verstappen en Jumbo gaan letterlijk way back. Jumbo CEO Frits van Eerd, zelf autocoureur op Le Mans-niveau, sponsorde Max al toen hij als tiener nog in de Formule 3 reed. Dus toen Jumbo en Max allebei steeds groter werden, was de link tussen de supermarkt...

McDonald's opa en oma genomineerd voor een Ster Gouden Loeki

| Blog

Na maanden van lockdown ging in de zomer van 2020 Nederland weer ‘open’. Als het familierestaurant van Nederland wilde McDonald’s dat moment vieren. Grootouders hadden het contact met kleinkinderen lange tijd moeten missen. Dat inspireerde tot het script...

Asjemiauw. Frummel is genomineerd voor een Gouden Loeki

| Blog

Het begint zo langzamerhand een december-traditie te worden: de Staatsloterij campagne voor de Oudejaarstrekking. Na een Ster Gouden Loeki voor zowel hondje Frekkel (2018) als egeltje Freddie (2019) lag de lat hoog. Waar zou Staatsloterij dit jaar mee...

Deel je zorg

| Blog

Mantelzorger zijn is niet niks. Toch is het voor veel mensen heel vanzelfsprekend. Bijna 1 op de 4 Nederlanders draagt zorg voor een ander. Vaak zelfs zonder dat ze zich realiseren dat de zorg die ze bieden, mantelzorg is. Veel mantelzorgers ervaren deze...

#metelkaar op afstand

| Blog

Al jaren zorgt Douwe Egberts voor samen zijn en verbinding bij een lekkere kop koffie. Maar de pandemie trok het leven zoals we het kenden onder ons vandaan. Samen zijn met vrienden en familie is in deze moeilijke tijd vaak onmogelijk.

Een klein gebaar kan het verschil maken

| Blog

Eén tegen eenzaamheid is een actieprogramma waarmee het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) de trend van eenzaamheid onder ouderen wil doorbreken.