dinsdag 22 januari 2019

Is er iets mooier en belangrijker voor een kersverse ouder dan je nieuwe kindje? Alles draait om je baby. En dus zien jonge ouders uit naar weer eens ouderwets met z’n tweeën zijn, geliefden onder elkaar. Je eerste avondje uit als ouder is net zo spannend als toen je elkaar net kende. Omdat je hier echt een bijzonder moment samen van wil maken, maar vooral ook om wie je achterlaat. Hoe fijn het samen ook is, toch ga je iemand heel erg missen.

Ongemerkt toch speciaal

Bijna iedereen komt wel eens bij McDonald’s. En al bestellen we allemaal burgers en frietjes, toch geeft het merk voor iedereen weer een eigen, andere ervaring. Die diversiteit aan rollen van het merk komt samen in de campagne ‘Always open for Good Times’.

Voor het stel in de commercial ‘Eerste avondje uit’ is die rol het vieren van een speciaal moment. Natuurlijk is eten in een traditioneel restaurant lekker. Maar nog fijner is als je samen heerlijk kan genieten voor je eigen voordeur, met het uitzicht dat jij het liefst hebt in de wereld. Ongemerkt speelt McDonald’s een essentiële rol om zulke speciale Good Times te faciliteren.

Gouden Loeki

Of je nu ouder bent of niet, dit verhaal raakt bij vele mensen een gevoelige snaar. Niet alleen door de vertelling, maar ook het ‘alle tijd van de wereld’ tempo, de filmische look en de klassieker ‘I think we’re alone now.’, die speciaal voor deze film in een tedere jas is gestoken.

McDonald’s gelooft dat het om meer gaat dan burgers, dat het gaat om wat we als mensen met elkaar delen. De Gouden Loeki nominatie laat zien dat meer mensen zich daarin herkennen.

Laat je stem horen!
De commercial ‘Avondje Uit’ maakt kans bij de Gouden Loeki verkiezing! Kies nu jouw favoriete commercials op www.stergoudenloeki.nl Stemmen kan deze week nog, tot 22 januari. De winnaar van de Ster Gouden Loeki 2018 wordt 24 januari 2019 bekendgemaakt.

 
 
 

Wil je meer weten?

Neem dan vrijblijvend contact met mij op.

Sheng Song
research consultant