Social media pitch

Bestuursvoorzitter Ster treedt terug

Samenvatting

Cees van der Vijver heeft zijn voorzittersfunctie in het Sterbestuur neergelegd. Van der Vijver trad in 2008 aan als voorzitter van Ster en heeft zijn functie met veel inzet en grote betrokkenheid vervuld.

Detail

De voorzitterstaak wordt waargenomen door Sterbestuurder Sam van der Feltz. Van der Feltz (60) is bestuurder bij IBFD en vervult naast zijn rol in het Sterbestuur diverse commissariaten in Europa. Daarvoor heeft Van der Feltz lang aan adverteerderszijde (Unilever) gewerkt. Sinds 2008 heeft hij zitting in het Sterbestuur.

Het bestuur en de directie van Ster zijn Cees van der Vijver zeer erkentelijk voor zijn bijdrage aan de ontwikkeling van Ster in de afgelopen jaren.

Over Ster

Ster is al 50 jaar een professionele partner voor adverteerders, media- en reclamebureaus. Ster exploiteert reclamezendtijd op de televisie- en radiozenders en de websites van de publieke omroep, levert kwaliteit voor de adverteerder en zendt reclame uit met respect voor het Nederlands publiek.