Social media pitch

Buddyhond wint Ster Gouden Loeki 2014

Samenvatting

De 20e winnaar van de Ster Gouden Loeki is ‘Buddyhond’ van KNGF Geleidehonden en reclamebureau Selmore. Het is de eerste keer dat KNGF Geleidehonden er met dé publieksprijs voor reclame vandoor gaat. De adverteerder en het reclamebureau ontvingen de prijs uit handen van Arian Buurman, algemeen directeur Ster.

Detail

De top 5 van de Ster Gouden Loeki 2014

  1. KNGF Geleidehonden met ‘Buddyhond’ (Selmore)
  2. Bol.com met ‘Flappie’ (ETCETERA)
  3. Jumbo met ‘Moestuin’ (Alfred)
  4. GAMMA met ‘Klushondje’ (Joe Public)
  5. Bol.com met Kijk: zwarte Piet! (ETCETERA)

De 19 eerdere Ster Gouden Loeki winnaars

KLM ‘Zwanen’ (1995), Rolo ‘Olifant’ (1996), Melkunie ‘Bommetje’ (1997), Calvé Pindakaas ‘Goal!’ (1998), Gouden Gids ‘Haai’ (1999), Dommelsch ‘Archeoloog’ (2000), Centraal Beheer Achmea ‘Rio’ (2001), Calvé Pindakaas ‘Voetballertje’ (2002), Amstel ‘Klussen’ (2003), Centraal Beheer Achmea ‘Leeuw’ (2004), Planet Internet ‘Moderne Technieken’ (2005), Centraal Beheer Achmea ‘Acupunctuur’ (2006), KPN ‘Goeiemoggel’ (2007), SP ‘Thuiszorg’ (2008), Heineken ‘Walk-in Fridge’ (2009), Calvé Pindakaas ‘Pietertje’ (2010), T-Mobile ‘Altijd Samen’ (2011), ‘Lekker lang bellen’(2012) en a.s.r. ‘Olli’ (2013).

“Commercials met dieren waren in 2014 erg populair bij het Nederlands publiek. En deze mooie ‘Buddyhond’ gaat uiteindelijk met de prijs naar huis. Ik feliciteer KNGF Geleidehonden en Selmore van harte met de Ster Gouden Loeki 2014!”

Arian Buurman

Over Ster

Ster is al 50 jaar een professionele partner voor adverteerders, media- en reclamebureaus. Ster exploiteert reclamezendtijd op de televisie- en radiozenders en de websites van de publieke omroep, levert kwaliteit voor de adverteerder en zendt reclame uit met respect voor het Nederlands publiek.