Reclame rond online kijkcijferknallers

Wil je profiteren programma's met een enorm bereik? Inkopen rondom online kijkcijferknallers van NPO kan bij Ster met een speciaal aantrekkelijk pakket. Voor een mooi bedrag ben je verzekerd van groot bereik bij de echte online hits van NPO.

 
 
  • Voor €5.000,- ben je al meer dan 275.000 keer zichtbaar met een pre-roll van 10 seconden voor programma’s met een enorm online bereik.
  • Voor hetzelfde bedrag ben je al meer dan 600.000 keer zichtbaar met een bumper ad voor online bereiksknallers zoals De Luizenmoeder, Wie is de Mol? en Oogappels.
 
 

Kijkcijferknallers NPO

Programma's van de NPO scoren met groot online bereik. Goed bekeken digitale content is onder andere:

De Luizenmoeder: best bekeken online programma van 2018 was De Luizenmoeder van 28 januari met 420.000 kijkers, de eerste aflevering van 2019 trok 1,1 miljoen extra kijkers met uitgesteld kijken.

Wie is de Mol?: de WIDM-apps zijn door honderdduizenden mensen gedownload en seizoen 19 trekt gemiddeld 100.000 kijkers extra per aflevering met uitgesteld kijken.

NOS Nieuws: had over 2018 een bereik van 50% op de website, het Acht Uur Journaal werd online door 1,7 miljoen online kijkers bekeken en NOS Nieuws staat structureel in de top 5 van grote Nederlandse online nieuwsmerken.

 
 

Meer weten of direct aan de slag?

Neem vrijblijvend contact met mij op.

Erwin de Rooij
senior accountmanager digital

Meer weten over online reclame via Ster?