De kijk- en luistertijdaandelen van de NPO blijven onverminderd sterk en met nieuwe seizoenen van kijkcijferhits en mooie nieuwe programma's liggen de verwachtingen ook voor dit jaar weer hoog. Daarom hebben wij het 'logisch aandeel' geïntroduceerd.

Met onder meer Wie is de Mol?, Heel Holland Bakt en de Top 2000 is de verwachting dat de NPO in 2021 kan rekenen op zeker 30% van de kijk- en luistertijd (doelgroep 25-67). Op basis van deze verwachting is het aannemelijk dat merken een vergelijkbaar deel van hun tv- en radiocampagnes bij Ster inzetten. Logisch, een match tussen mediagedrag en media-inzet. Zet je 25% - een iets bescheidener aandeel dan 30% - van je radio- en televisiecampagnes bij Ster in? Dan ontvang je 8% korting.

Logisch aandeel

  • Voor merken die toezeggen 25% van hun televisie- en/of radiocampagnes bij Ster in te zetten in 2021 (meetperiode 1 januari tot en met 31 december).
  • Het GRP-aandeel van 25% is op basis van de doelgroep 25-67.
  • Deze korting is toegankelijk voor élke klant - klein of groot - en vooraf inzichtelijk.
  • Tot 1 april 2021 kunnen met terugwerkende kracht zowel logisch aandeel- als volumecontracten gesloten worden. De korting geldt dan vanaf 1 januari 2021.

Om van dit aanbod gebruik te maken, dient er een overeenkomst met Ster te worden afgesloten. Niet mogelijk in combinatie met andere acties (m.u.v. multimediale volumekorting). De Algemene Voorwaarden en Verkoopvoorwaarden van 2021 zijn van toepassing op de actie. Vraag je accountmanager naar de overige voorwaarden.