De kijk- en luistertijdaandelen van de NPO blijven onverminderd sterk. Met nieuwe seizoenen van kijkcijferhits en mooie nieuwe programma's verwachten wij veel succes met hoge kijkcijfers. Daarom hebben wij het 'logisch aandeel' geïntroduceerd.

Met onder andere Wie is de Mol?, Nations League, Zondag met Lubach en de Top 2000 is de verwachting dat de NPO kan rekenen op zeker 30% van de kijk- en luistertijd (doelgroep 25-67). Op basis van deze verwachting is het aannemelijk dat merken een vergelijkbaar deel van hun radio- en tv-campagnes bij Ster inzetten. Logisch, een match tussen mediagedrag en media-inzet. Zet je 25% - een iets bescheidener aandeel dan 30% - van je radio- en televisiecampagnes bij Ster in? Dan ontvang je 8% korting.

Logisch aandeel

Ster lanceerde afgelopen najaar het ‘logisch aandeel’ en zet dit in 2021 voort. We belonen wederom een match tussen mediagedrag en media-inzet met 8% korting.

  • Voor merken die toezeggen 25% van hun televisie- en/of radiocampagnes bij Ster in te zetten.
  • Het GRP-aandeel van 25% is o.b.v. doelgroep 25-67.
  • Deze korting is toegankelijk voor élke klant - klein of groot - en vooraf inzichtelijk.
  • Tot 1 april 2021 kunnen met terugwerkende kracht zowel Logisch Aandeel- als Volumecontracten gesloten worden. De korting geldt dan vanaf 1 januari 2021.

Om van dit aanbod gebruik te maken dient er een overeenkomst met Ster te worden afgesloten. Niet mogelijk in combinatie met andere acties (m.u.v. Multimediale Volumekorting). De Algemene Voorwaarden en Verkoopvoorwaarden van 2021 zijn van toepassing op de actie. Vraag je accountmanager naar de overige voorwaarden.