Het nieuwe televisieseizoen start in september. Met nieuwe seizoenen van kijkcijferhits en mooie nieuwe programma's verwachten wij een succesvol najaar met hoge kijkcijfers. Daarom introduceren we ons najaarsaanbod.

Met onder andere Wie is de Mol?, Nations League, Zondag met Lubach en de Top 2000 is de verwachting dat de NPO kan rekenen op zeker 30% van de kijk- en luistertijd (doelgroep 25-67). Op basis van deze verwachting is het aannemelijk dat merken een vergelijkbaar deel van hun radio- en tv-campagnes bij Ster inzetten. Logisch, een match tussen mediagedrag en media-inzet. Zet je 25% - een iets bescheidener aandeel dan 30% - van je radio- en televisiecampagnes bij Ster in? Dan ontvang je 10% korting.

Het najaarsaanbod

10% extra najaarskorting

  • Voor merken die toezeggen 25% van hun televisie- en/of radiocampagnes bij Ster in te zetten.
  • In de periode van 1 september tot en met 31 december.
  • Het GRP-aandeel van 25% is o.b.v. doelgroep 25-67.
  • Deze korting is toegankelijk voor élke klant - klein of groot - en vooraf inzichtelijk.

Om van dit aanbod gebruik te maken dient er een overeenkomst met Ster te worden afgesloten. Niet mogelijk in combinatie met andere acties (m.u.v. Multimediale Volumekorting). De Algemene Voorwaarden en Verkoopvoorwaarden zijn van toepassing op de actie. Vraag je accountmanager naar de overige voorwaarden.