Wil je profiteren van programma's met een enorm bereik? Inkopen rondom online kijkcijferknallers van NPO kan bij Ster met een speciaal aantrekkelijk pakket. Voor een mooi bedrag ben je verzekerd van groot bereik bij de echte online hits van NPO.

  • Voor €5.000,- ben je al meer dan 235.000 keer zichtbaar met een pre-roll van 10 seconden voor programma’s met een enorm online bereik.
  • Voor hetzelfde bedrag ben je al meer dan 375.000 keer zichtbaar met een bumper ad voor online bereiksknallers zoals Wie is de Mol, Zondag met Lubach en First dates.

KIJKCIJFERKNALLERS NPO

Programma's van de NPO scoren met groot online bereik. Goed bekeken digitale content is onder andere:

NOS Nieuws: NOS Nieuws staat structureel in de top 5 van grote Nederlandse online nieuwsmerken. De video-content van het nieuws wordt ruim 3 miljoen keer per maand bekeken. Daarbovenop komt nog het kijkgedrag van alle sport-video-content met meer dan 2 miljoen stream starts per maand. 

Wie is de Mol: Mensen hebben behoefte aan ontspanning en dat merken wij onder andere aan de kijkcijfers van o.a. Wie is de Mol. Dit jubileumseizoen staat met stip op 1 van best bekeken programma's van dit moment. De eerste vijf afleveringen zijn al ruim 2,3 miljoen keer online bekeken. 

De knallers van dit moment:

  1. Wie is de Mol
  2. Klem
  3. Beste zangers
  4. Zondag met Lubach
  5. NOS Nieuws
  6. Nieuwsuur
  7. First dates
  8. Op1
  9. Het uur van de wolf
  10. Het A woord

Meer weten of direct aan de slag?

Neem vrijblijvend contact met mij op.