Programma's van de NPO scoren met groot online bereik. Goed bekeken digitale content is onder andere:
NOS Nieuws: NOS Nieuws staat structureel in de top 5 van grote Nederlandse online nieuwsmerken. De video-content van het nieuws wordt ruim 3 miljoen keer per maand bekeken. Daarbovenop komt nog het kijkgedrag van alle sport-video-content met meer dan 2 miljoen stream starts per maand.
Wie is de Mol: Mensen hebben behoefte aan ontspanning en dat merken wij onder andere aan de kijkcijfers van o.a. Wie is de Mol. Het jubileumseizoen stond in de top van best bekeken programma's in 2020. De verwachting is dat alle Molloten ook nu weer volop gaan kijken om de Mol te ontmaskeren.
De knallers van dit moment:
Als adverteerder behoor je tot de algemeen nut categorie wanneer je een instelling bent met een wetenschappelijk, cultureel, godsdienstig, levensbeschouwelijk, politiek of liefdadig karakter. Daarbij heb je een keurmerk van het Centraal Bureau Fondsenwerving (CBF) of de status van algemeen nut beogende instelling (ANBI-status). Tot slot mag de reclameboodschap geen betrekking hebben op het kopen van een bepaald product of het gebruik maken van een bepaalde dienst die in de handel verkrijgbaar is.
Neem vrijblijvend contact met mij op.