Adverteren bij het grootste radio-evenement van Nederland: dat doe je tijdens de Top 2000. Door met jouw organisatie aanwezig te zijn rondom de Top 2000 op NPO Radio 2, bereik je een miljoenenpubliek. Vorig jaar bereikte de Top 2000 10,8 miljoen Nederlanders van 10 jaar en ouder via radio, televisie en online. Naast dat de Top 2000 goed wordt beluisterd, wordt deze ook goed beoordeeld met een 8. Dit mag je niet missen! 

Bereik radio

8,2 miljoen luisteraars

Bereik tv

5,5 miljoen kijkers

Met jouw campagne ben je te zien en te horen op televisie en radio. Elk jaar stemmen miljoenen mensen af op NPO Radio 2, maar ook op TV is de Top 2000 een fenomeen. Ben je benieuwd wat je kunt bereiken voor jouw organisatie met een campagne rondom de Top 2000? Hieronder vind je een voorbeeldinvestering inclusief het bereik dat je kunt realiseren. 

TOP 2000 voorbeeldinvestering radio

Ben je benieuwd wat je kunt bereiken voor jouw organisatie met een campagne rondom de Top 2000? Hieronder vind je een voorbeeldinvestering inclusief het bereik dat je kunt realiseren. 

  Top 2000 STERTIME TOP 2000 YOURTIME
Budget € 20.000,- € 35.000,-
Doelgroep 25-67 25-67
GRP's 71,2 119
Bereik % 16,2% 18,5%
Absoluut bereik 1.618.000 1.847.000
GCF 4,4 6,4
Campagnecode* A4KMHV A5XREW

*Met de Ster Campagnecode kun je, op een eenvoudige manier, het campagnevoorstel importeren in jouw Ster Klantportal omgeving. Nog geen toegang tot Ster Klantportal? Maak dan hier jouw account aan.

Voorwaarden:

  • Bereikcijfers zijn indicatief.
  • Op basis van 20 seconden.
  • Op basis van het Top 2000 Stertime pakket (€ 280,- per GRP).
  • Gebaseerd op meetperiode dec 2021 - jan 2022. 

Meer weten? Bekijk onze Top 2000 brochure.

Ster Campagnecalculator

Benieuwd wat je met een campagne rondom de Top 2000 bij Ster kunt bereiken? Vul de periode, zender/doelgroep en het budget in en zie direct wat er mogelijk is. Als je wil, kan je het voorstel in je mailbox ontvangen.