Woensdag 22 november is het weer zover: de landelijke verkiezingen! Bereik via NPO Start miljoenen kiezers rondom thema's politiek, beleid, nieuws en actualiteiten. Brand safe en zonder cookies, maar mét impact.
Woensdag 22 november is het weer zover: de landelijke verkiezingen! Bereik via NPO Start miljoenen kiezers rondom thema's politiek, beleid, nieuws en actualiteiten. Brand safe en zonder cookies, maar mét impact.
In het najaar starten in Nederland de nieuwe verkiezingen. Voor politieke partijen is het mogelijk om kiezers via NPO Start te bereiken. Je adverteert dan zonder cookies, maar wel gericht op bepaalde content, contextual targeting noemen we dat. Dit betekent dat de advertenties worden uitgeplaatst rondom relevante inhoud. In dit geval is dat Politiek & Beleid en Nieuws & Actualiteiten. Hierdoor kun je als politieke partij relevant zijn op het moment dat je de kiezers wilt bereiken.
Via NPO Start is het mogelijk om een miljoenenpubliek te bereiken. Voeg daar de mogelijkheden bij van contextual targeting aan toe en je zit midden in je doelgroep en kwalitatief bereik. De kwalitatieve programma's van de publieke omroep worden veel bekeken en beluisterd! Ze trekken een breed én smal publiek.
Speciaal voor de verkiezingen die eraan komen zijn er inkoopopties beschikbaar gesteld op NPO Start. Adverteren op NPO Start is exclusief beschikbaar voor organisaties van algemeen nut. Zo profiteer je o.a. van de voordelen:
|
Online video |
Display |
Type |
Pre-Roll |
Banner |
Indeling |
Politiek & Beleid Nieuws & Actualiteit |
Politiek & Beleid Nieuws & Actualiteit |
CPM |
€ 14,52 (ROS) |
€ 1,10 (ROS) |
Impressies |
619.835 |
909.091 |
Budget |
€ 9.000 |
€ 1.000 |
Voorwaarden en overige informatie: