Bereik miljoenen Nederlanders
Adverteren bij de NPO
Gratis media-advies

In juli en augustus een radiocampagne op FunX? Met de FunX verdubbellaar, onze tijdelijke inkoopoptie, kun je je spotinzet kosteloos verdubbelen! Zo creëer je een nog groter bereik onder stadsjongeren.

Meer weten?

Ingo Janssen

accountmanager

Ingo Janssen

accountmanager

Ingo Janssen

accountmanager

Meer weten?

De jongeren van nu bereik je in de grote steden via NPO FunX. De dj’s draaien een aantrekkelijke mix van hiphop, R&B, latin, dance en afrobeat en praten de luisteraar bij over o.a. maatschappelijke thema’s, de actualiteit en entertainment. De zender is aanwezig bij de bekende festivals, concerten en organiseert jaarlijks de populaire FunX Awards.

Inkoopvoorbeeld 

REGULIERE INKOOP

met verdubbellaar

Aantal spots 30 60
Prijs € 2.400  € 4.800 nu voor € 2.400
  • Geldig van 1 juli t/m 31 augustus
  • Tijdvak: ma-zo 06.00 - 24.00 uur
  • Prijzen zijn op basis van een spotlengte van 20 seconden
  • Aantal spots per dag is vrij in te delen
  • Algemene Voorwaarden en Verkoopvoorwaarden zijn van toepassing

Interesse? Hier lees je meer over dit aanbod. Of neem contact met ons op.

Alles over FunX

FunX is sinds 2002 te horen op de Nederlandse radio. De zender richt zich op alle jongeren tussen 15 en 35 jaar en is in het bijzonder opgezet om jongeren uit de randstad te bereiken. Ze draaien Hiphop, R&B, Latin, Afrobeats, Dance, Arab & meer! Zoals ze zelf zeggen: 'de dixte tunes en het laatste nieuws uit de urban scene vind je bij FunX.' En wist je dat:

  • Ruim een derde van de mannen luistert wekelijks naar FunX (34%)
  • Bijna een kwart van de vrouwen luistert wekelijks naar FunX (23%)
  • FunX blijft maar groeien in bereik! In 2014 luisterde wekelijks 14% van de stadsjongeren naar de zender, in 2020 was dat al verdubbeld naar 28%.
  • FunX is zelfs de best scorende radiozender onder stadsjongeren (16-30 jaar)
  • Onder de bi-culturele jongeren is en blijft FunX de populairste zender: bijna vier op de tien Nederlanders luistert wekelijks.
  • Ook steeds meer mensen buiten de Randstad weten FunX te vinden. Hun unieke ‘sound of the city’ slaat dus aan in heel Nederland. 

Bron: Bereiksonderzoek FunX 2020 | Motivaction

Lees meer over FunX

Ook interessant

Groeien met radioreclame

Radioreclame bij Ster

Wat kost een radiocampagne bij de NPO?