De kijk- en luistertijdaandelen van de NPO blijven onverminderd sterk en met nieuwe seizoenen van kijkcijferhits en mooie nieuwe programma's liggen de verwachtingen altijd hoog. Daarom hebben wij het Logisch Aandeel.
De kijk- en luistertijdaandelen van de NPO blijven onverminderd sterk en met nieuwe seizoenen van kijkcijferhits en mooie nieuwe programma's liggen de verwachtingen altijd hoog. Daarom hebben wij het Logisch Aandeel.
Met onder meer Wie is de Mol?, Boer Zoekt Vrouw, de Top 2000 én grote sportevenementen als de Tour de France en het WK voetbal voor vrouwen is de verwachting dat de NPO in 2023 weer kan rekenen op een groot deel van de kijk- en luistertijdaandelen (doelgroep 25-67).
Op basis van deze verwachting is het aannemelijk dat merken een vergelijkbaar deel van hun tv- en radiocampagnes bij Ster inzetten. Logisch, een match tussen mediagedrag en media-inzet. Zet je 25% van jouw radiocampagne(s) en/of 25% van jouw televisiecampagne(s) in bij Ster, dan ontvang je 5% korting.
Om van dit aanbod gebruik te maken, dient er een overeenkomst met Ster te worden afgesloten. Het aanbod is niet mogelijk in combinatie met andere acties (m.u.v. multimediale volumekorting). De Algemene Voorwaarden en Verkoopvoorwaarden van 2023 zijn van toepassing op de actie. Vraag je accountmanager naar de voorwaarden.