In de week voor kerst van 17 t/m 24 december betreden de 3FM-dj's het Glazen Huis op de Grote Markt in Nijmegen. Hier zetten zij zich samen met heel Nederland dag en nacht in om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor ALS-patiënten.
In de week voor kerst van 17 t/m 24 december betreden de 3FM-dj's het Glazen Huis op de Grote Markt in Nijmegen. Hier zetten zij zich samen met heel Nederland dag en nacht in om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor ALS-patiënten.
Tijdens Serious Request is het voor jou mogelijk om zichtbaar te zijn onder een groot publiek. Met jouw campagne rondom Serious Request ben je te horen bij een groot publiek. Elk jaar komen er duizenden mensen op af.
Ben je benieuwd wat je kunt bereiken voor jouw organisatie met een campagne rondom Serious Request? Hieronder vind je een voorbeeld van een Serious Request campagne inclusief het bereik dat je kunt realiseren.
Tijdvak / Ster deelt in | ma-zo 6-24u |
Doelgroep | 25-45 |
Pakketindex | 85 |
Outputprijs | €324 |
Ster campagnecode | GSAV5N |
Investering | €3.900 |
Campagneperiode | 17 t/m 24 december |
Doelgroep | 25-45 |
GRP's | 12 |
Aantal spots | 5 per dag |
*Met de Ster Campagnecode kun je, op een eenvoudige manier, het campagnevoorstel importeren in jouw Ster Klantportal omgeving. Nog geen toegang tot Ster Klantportal? Maak dan hier jouw account aan.
Voorwaarden:
Benieuwd wat je met een campagne rondom de Top 2000 bij Ster kunt bereiken? Vul de periode, zender/doelgroep en het budget in en zie direct wat er mogelijk is. Als je wil, kan je het voorstel in je mailbox ontvangen.