DIT ZIJN DE KWARTAALWINNAARS VAN Q4 VOOR DE STER GOUDEN LOEKI 2022

De kwartaalwinnaars van het laatste kwartaal voor de Ster Gouden Loeki 2022 zijn bekend. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft weer veel nieuwe tv-commercials gezien en beoordeeld. Deze 10 leuke, ontroerende, spraakmakende en bijzondere commercials maken kans op de felbegeerde prijs. 

In alfabetische volgorde:

  • Albert Heijn & TBWA\NEBOKO met 'Met elkaar wordt het magisch'
  • Alzheimer Nederland met 'Wat alz... het jóuw vader is?'
  • HEMA & DDB Unlimited met 'Kerstknuffel'
  • Het Vergeten Kind & Happy Horizon met 'Laat geen kind er alleen voor staan'
  • Kruidvat & DDB Unlimited en Eigen Fabrikaat met 'Duurzamer, doe er je voordeel mee'
  • Kruidvat & DDB Unlimited en Eigen Fabrikaat met 'Iedereen verdient een mooie kerst'
  • Old Amsterdam & DDB Unlimited met 'Smaak van grote dromen'
  • PLUS Supermarkt & Energize met 'Goed eten is samen eten'
  • Snickers & BBDO New York met 'Unfiltered Girlfriend'
  • Staatsloterij & TBWA\NEBOKO met 'Wacht niet tot geluk je overkomt'

Alle commercials zijn hier te bekijken.

Op naar de finale

Nu alle 40 kwartaalwinnaars bekend zijn, is het tijd om dit terug te brengen naar 10 finalisten. De 40 commercials worden nu opnieuw aan het panel van GfK voorgelegd, waaruit een ranking ontstaat. De top 10 hiervan zijn de finalisten van 2022. Op deze top 10 kan straks door het Nederlands publiek gestemd worden via www.stergoudenloeki.nl.