NPO 1 is de grootste zender van Nederland. Dagelijks stemt een breed publiek af op de programma’s van de zender waar actualiteit, sport en entertainment elkaar afwisselen. Talkshows als DWDD en Pauw kunnen iedere uitzending rekenen op een miljoenenpubliek. Succesvolle, geliefde programma’s als Boer zoekt Vrouw, Wie is de Mol? En Heel Holland Bakt hebben uitschieters van 3 tot 4 miljoen kijkers voor een aflevering. Daarmee is NPO 1 een zeer interessant kanaal voor alle tv-reclames.

Profiel

Breed publiek En business to business

Doelgroep

25 - 67 jaar

Bereik

4 miljoen kijkers Per aflevering voor topscorers

Wil je tv-reclame inzetten op NPO 1?

Benieuwd wat de mogelijkheden zijn voor jouw merk? Wil je heel specifiek adverteren rondom de reclameblokken van één programma of liever je campagne op diverse momenten laten zien op NPO 1? Bespreek de mogelijkheden met onze ervaren accountmanagers. Ze kennen het NPO-netwerk als geen ander en kunnen je adviseren over de beste momenten, zenders en kanalen voor jouw merk en weten meer over de verschillende prijzen en tarieven. Kortom: de beste media-inzet voor jouw campagnedoel. Uiteraard kun je de campagne ook cross-mediaal inzetten door inzet van online en radio voor een nog groter effect.

Programma's op NPO 1

Detectivemaand

Alle dagen | NPO 1
Vanaf 12 juni 2020
Doelgroep: Mannen/Vrouwen 25-67 jaar

Een huis vol in quarantaine

Elke werkdag om 19.00 uur uur | NPO 1
Vanaf 6 juli 2020
Doelgroep: Mannen/Vrouwen 25-67 jaar

Floortje terug naar het einde van de wereld

Donderdag om 21:30 uur | NPO 1
Vanaf 20 februari 2020
Doelgroep: Boodschappers 25-67 jaar

Meer over NPO tv

NPO 2

NPO 3

Wil jij tv-reclame inzetten op NPO 1?

Neem direct contact op!