NPO 1 is de grootste zender van Nederland. Dagelijks stemt een breed publiek af op de programma’s van de zender waar actualiteit, sport en entertainment elkaar afwisselen. Een talkshow als Op1 kan iedere uitzending rekenen op goede kijkcijfers. Succesvolle, geliefde programma’s als Boer zoekt Vrouw, Wie is de Mol? en Heel Holland Bakt hebben uitschieters van 3 tot 4 miljoen kijkers voor een aflevering. Daarmee is NPO 1 een zeer interessant kanaal voor alle tv-reclames.

Profiel

Breed publiek En business to business

Doelgroep

25 - 67 jaar

Bereik

4 miljoen kijkers Per aflevering voor topscorers

Wil je tv-reclame inzetten op NPO 1?

Benieuwd wat de mogelijkheden zijn voor jouw merk? Wil je heel specifiek adverteren rondom de reclameblokken van één programma of liever je campagne op diverse momenten laten zien op NPO 1? Bespreek de mogelijkheden met onze ervaren accountmanagers. Ze kennen het NPO-netwerk als geen ander en kunnen je adviseren over de beste momenten, zenders en kanalen voor jouw merk en weten meer over de verschillende prijzen en tarieven. Kortom: de beste media-inzet voor jouw campagnedoel. Uiteraard kun je de campagne ook cross-mediaal inzetten door inzet van online en radio voor een nog groter effect.

Programma's op NPO 1

Leven voor de Dood

Woensdag | NPO 1
Vanaf 10 maart 2021
Doelgroep: Mannen/Vrouwen 25-67 jaar

Scheefgroei in de polder

Zondag om 21:25 uur uur | NPO 1
Vanaf 11 april 2021
Doelgroep: AB1 25-67 jaar

Dionne Dichtbij - Maxima 50 jaar

Maandag om 21.30 uur | NPO 1
Vanaf 10 mei 2021
Doelgroep: Vrouwen 25-67 jaar

Meer over NPO tv

NPO 2

NPO 3

Wil jij tv-reclame inzetten op NPO 1?

Neem direct contact op!