Hieronder vind je goede voorbeelden van adverteerders die inzetten bij Ster.

Toets voordelig en binnen vier dagen de effectiviteit van jouw commercial met AdMeasure.

 

M line

Wat doet een tag-on voor de effectiviteit van je commercial? AdMeasure testte het voor M line.

Gladskin

Met klein budget groots resultaat.

OPR-Finance

Scoren op het WK: 50% meer productaanvragen na succesvolle campagne bij Ster.

Dierenbescherming

Succesvolle campagne én finaleplaats bij de Ster Gouden Loeki 2018

Context is key

Hun online video campagne bij specifieke content levert drie keer hogere klikratio op dan normaal.

Eyelove

Niemand kan om de impact van de Eyelove campagne heen.

Coca-Cola

Coca-Cola Nederland verbetert radiocommercial met AdMeasure commercialtest

Van Gils

Van Gils: prachtige commercial en uitgekiende timing zorgen voor impactvolle campagne

Nationale Theaterkassa - Buurman & Buurman

Op NPO Zapp(elin) met kleine budgetten groots resultaat

FarmCamps

Succesvolle keuze voor herhaaldelijke inzet op NPO Zapp(elin) in plaats van éénmalige samenwerking.

ReplaceDirect

Scoren in het hart van de (mannelijke) doelgroep

Apenheul

Succesvolle strategie voor kinderadverteerders; zet tv overdag en 's avonds in

YoungCapital

Top-selectief-jongerenpakket van Ster works!

PraktijkGenerator

100% inzet op NPO Radio 1 zorgt voor 100% succes

NOVASOL vakantiehuizen

Recordstijging websitebezoek door voortdurend finetunen RTV-campagne

FuturumShop

Specifiek inkopen rondom relevante programma's wérkt

Grolsch

Originele jubileumcommercial en eenmalig tv-roadblock zorgen voor miljoenenbereik en hoge waardering.

Evi van Lanschot

Evi van Lanschot voegt op radio merkkennis toe

AutoTrack

Jack van AutoTrack - Durven kiezen werpt vruchten af

DigiBirds

Verkoopsucces DigiBirds na inzet op Zapp(elin)

Vingino

Laat je merkbekendheid groeien: zet in als anderen dat niet doen.

Karwei

Logo continu tonen in tv-commercial leidt tot groei op merkbekendheid

Soldaat van Oranje

Live commercial in Ster-blok heeft zeer groot effect

Retailadverteerder

Halfjaar niet (adverteren) op tv leidt tot forse daling top of mind merkbekenheid