Bereik miljoenen Nederlanders
Adverteren bij de publieke omroep
Gratis media-advies

Hoe start ik bij Ster?

Er zijn voor jou als reclamestarter talloze mogelijkheden om via Ster op radio, tv of online te adverteren. Reclamecampagnes inzetten bij de publieke omroep kan vaak sneller en makkelijker dan je denkt. Wij helpen je graag om te kijken naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf, zodat we samen een succesvolle eerste reclamecampagne neerzetten. Heb je vragen? Neem contact op.

 

Luister bijvoorbeeld naar onze podcastserie speciaal voor reclamestarters of bekijk wat er allemaal bij een campagne komt kijken in ons ‘Starten met Reclame’-stappenplan’. Ook kun je het bereik berekenen van een campagne met de Ster Campagnecalculator.

Contact

Yerma Ham

accountmanager

Yerma Ham

accountmanager

Yerma Ham

accountmanager

Contact

Podcast voor reclamestarters

In deze serie gaat Splinter Chabot in gesprek met media-experts en merken. Zij nemen je mee in de benodigdheden voor jouw allereerste campagne.

Stappenplan Starten met Reclame

Een effectieve campagne, wie wil dat niet? Wij hebben een handig stappenplan voor je. In vijf stappen leggen we uit wat er bij reclame maken komt kijken.

Tarieven

Reclame inzetten, wat zijn dan de kosten? Hier vind je de tarieven en kun je berekenen wat je een reclamecampagne op tv, radio en online kost.

Bereik meer

Met een reclamecampagne bij Ster is een miljoenenpubliek binnen handbereik. Dit grote bereik is belangrijk wanneer je je naamsbekendheid wil vergroten en wil groeien als merk. 
Onze accountmanagers denken graag actief mee over de juiste mix om jouw doelstellingen te bereiken en daarmee de meeste impact creëren.

Benieuwd naar wat je kunt bereiken met een campagne?
Probeer het alvast uit met onze Ster Campagnecalculator en test wat er voor jou mogelijk is.

Radio

Weekbereik gemiddeld 7,3 miljoen mensen, campagne vanaf € 10.000*

TV

Weekbereik gemiddeld 12,2 miljoen mensen, campagne vanaf € 40.000*

Online

Maandbereik online video 9,2 miljoen mensen, campagne vanaf € 2.000*

* Dit is een richtlijn, gebaseerd op een campagne van twee weken in maart met spots van 20 seconden. Op tv bereik je dan 7,5 miljoen Nederlanders gemiddeld 3,4 keer met zo'n 70 à 90 spots. En via radio 4,7 miljoen Nederlanders gemiddeld 4,6 keer met 100 à 120 spots. Afhankelijk van je doelstelling, doelgroep, spotlengte, zenderkeuze en inkoopmaand kan jouw campagne duurder, maar ook voordeliger uitpakken.

SPECIAAL AANBOD VOOR
MAATSCHAPPELIJKE ORGANISATIES 

Ben je als charitatieve of culturele instelling klaar om te starten bij Ster? Maatschappelijke organisaties kunnen bij Ster online reclame inzetten vanaf € 2.000 en er zijn meer voordelen. Bekijk de mogelijkheden.

Deze Reclamestarters gingen je voor:

Direct contact

Direct contact

Mark Kock

accountmanager
+31 35 672 55 37 mark.kock@ster.nl

Vul je voornaam in.
Vul je achternaam in.
Vul je e-mail in.
Vul je telefoonnummer in.
Vul je voornaam in.
Vul je achternaam in.
Vul een geldig e-mailadres in.