Luisteraars van NPO Radio 2 hebben een gemiddeld inkomen en HBO-opleidingsniveau. De zender richt zich op de doelgroep 35-55 jaar, maar trekt ook voor luisteraars tussen de 25-35 en de business-to-business-doelgroep (B2B). De man-vrouwverdeling onder de luisteraars is 43% vrouw, 57% man. Meer inzicht in het bereik en de doelgroep? Bekijk onze factsheet.
De themaweken van NPO Radio 2 zijn echt publiekstrekkers. De Top 2000 in december is met een luistertijdaandeel van 16.9% in 2018 de absolute topper. Tijdens themaweken biedt Ster de mogelijkheden voor bedrijven om ook hier aanwezig te zijn. Een Ster reclame tijdens de Top 2000 biedt je het grootste bereik tijdens de kerstweek in Nederland.
Meer over de tijdelijke pakketten.
Benieuwd wat de mogelijkheden zijn voor jouw merk? Neem contact op met onze ervaren accountmanagers. Ze kennen het radio-netwerk als geen ander en kunnen je adviseren over de beste momenten, zenders en kanalen en weten meer over de verschillende prijzen en tarieven. Kortom: de beste media-inzet voor jouw campagnedoel. Uiteraard kun je de campagne ook cross-mediaal inzetten door inzet van online en tv voor een nog groter effect.
Neem vrijblijvend contact op, we helpen je graag!