Een goede reclamecampagne bestaat uit de juiste media-inzet en ijzersterke content. Wil je zeker weten dat jouw campagne de juiste snaar raakt bij de doelgroep? Maak dan voor je campagne live gaat op radio, tv of online gebruikt van de commercialtests van Ster. Je kunt kiezen voor de gratis en snelle learningtool AdScan of het uitgebreide en innovatieve AdMeasure.

Test je videocampagne met Adscan 

Je tv-reclame of online videocampagne gratis en snel laten testen? Maak gebruik van AdScan. De slimme tool doet op basis van de inhoud van jouw video een voorspelling over hoe een panel van 100 mensen de video zal waarderen. Je kan zelf aan de slag en hebt binnen 20 minuten resultaat dankzij het adviesrapport met duidelijke en direct toepasbare resultaten.

Waarom zou je je video laten testen door Adscan?

  • AdScan is gebruiksvriendelijk
  • Je kunt direct zelf aan de slag
  • Binnen 20 minuten resultaat met online adviesrapport en concreet advies
  • Onbeperkt te gebruiken
  • Gratis

Hoe werkt AdScan?

Je kunt zelf aan de slag met AdScan door onderstaand stappenplan te volgen.

  1. Bepaal zelf wat je wilt testen
  2. Upload je materiaal
  3. Bekijk binnen 20 minuten de resultaten

Commercialtest optie 2: Admeasure


Naast AdScan kun je ook kiezen voor AdMeasure. Hierbij wordt de commercial vergeleken met concurrenten in onze database en krijg je resultaten niet binnen 20 minuten maar binnen 4 werkdagen.

Hoe werken de commercialtests van Admeasure?

Zowel tv-commercials, radiocommercials als online pre-rolls zijn te testen met de onderzoekstool AdMeasure. Om gebruik te maken van de testtool neem je contact op met ons researchteam. Het stappenplan is hetzelfde als bij AdScan maar omdat het een uitgebreider onderzoek omvat, is er meer advies en begeleiding vanaf onze kant.

  1. Bepaal wat je wilt laten testen. Eén of meerdere video’s laten testen? Onze researchconsultants adviseren je over de opties en tarieven.
  2. Upload je materiaal. Je kunt al het materiaal makkelijk online uploaden, mocht je vragen hebben neem dan contact op met je accountmanager of researchconsultant.
  3. Bekijk met Ster de resultaten. Na vier werkdagen nemen we contact op om de onderzoeksresultaten te bespreken. We lichten het graag persoonlijk toe om alle inzichten en resultaten te duiden. Uiteraard denken we mee over de mogelijke verbeterpunten van je reclame.

Deze klanten gingen je voor

“Vaak zit je tijdens het maken van een commercial zelf zo in het verhaal dat je de kleine, maar belangrijke details, niet meer ziet. [AdMeasure] helpt ons goed de kleine details niet uit het oog te verliezen.”

STEFFY CLEPHAS, Brand Manager van M line

 

“Het is de kunst om de commercial vanuit de ogen van de consument te beoordelen en de commercialtest van AdMeasure is daar een heel goed hulpmiddel bij.”

MARGO SEUNTIËNS, Communicatiemanager Sanidrõme

 

“Het onderzoek van Ster AdMeasure heeft ons interessante inzichten opgeleverd. Door nog betere keuzes te maken in briefing en executie kunnen we op een eenvoudige manier het resultaat van een campagne positief beïnvloeden.”

MATTHIJS VAN EWIJK, Brandmanager KARWEI

 

“Ik raad andere adverteerders zeker aan om AdMeasure in te zetten. Het laten testen van je commercial en zo gericht te onderzoeken hoe effectief je creatie is geeft waardevolle inzichten die je direct kan gebruiken om je campagne te verbeteren.”

KARIN WITTEVEEN, MARKETING MANAGER BRUNA

 

Meer weten of jouw commercial laten testen?

Neem vrijblijvend contact op!