Een goede reclamecampagne bestaat uit de juiste media-inzet en ijzersterke content. Wil je jouw creatie optimaliseren voordat deze op tv, radio of online wordt ingezet? Maak dan gebruik van de unieke commercialtests van Ster. Wij testen jouw reclame met onze gratis en snelle machine learningtool AdScan of uitgebreid met ons innovatieve onderzoeksinstrument AdMeasure.

AdScan

Snel een dynamisch adviesrapport met concreet advies voor videocommercials

Wil je jouw tv-reclame of online videoreclame gratis en snel laten testen? Maak dan gebruik van AdScan. Deze slimme machine learningtool doet op basis van de inhoud van jouw video een voorspelling over hoe een panel van 100 mensen de reclame zullen waarderen. Je kan zelf aan de slag en je hebt met ongeveer 20 minuten resultaat. De tool levert een adviesrapport met duidelijke en direct toepasbare resultaten. De inzichten uit het rapport kunnen je helpen de video te optimaliseren en zo het effect van jouw reclamecampagne te verbeteren.

 

Waarom AdScan inzetten?

  • Gebruiksvriendelijk
  • Direct zelf aan de slag
  • Snel resultaat
  • Online adviesrapport
  • Concreet advies
  • Onbeperkt te gebruiken
  • Gratis

Hoe werkt AdScan?

Via AdScan kan je zelf aan de slag om je reclame te laten testen. Volg onderstaand stappenplan en je hebt bijna direct resultaat van je commercialtest.

1. Bepaal wat je wil laten testen

Met AdScan kan je een tvcommercial of online pre-roll laten testen. Heb je één video? Ga dan naar stap twee. Heb je meerdere video’s? Bij voorkeur kies je één of twee reclames die de boodschap van je campagne het beste overbrengen om mee te starten.

2. Upload je materiaal

Maak gemakkelijk een account aan of, als je al een account hebt, log in op AdScan. Vul de gevraagde gegevens in en upload de video (in mp4, mpg, avi, asf, wmv, mov, flv of mxf).

3. Bekijk de resultaten

Het rapport van AdScan wordt per mail verstuurd. In de meeste gevallen heb je binnen 20 minuten al resultaat! In het rapport vind je een rapportcijfer en concreet advies om je spots te optimaliseren.

Meer weten of jouw commercial laten testen?

Neem vrijblijvend contact op met onze research consultants!

Meer weten?

Peter Bannink

Account analist
035-6725533 peter.bannink@ster.nl

Vul je naam in.
Vul een geldig telefoonnummer in.
Vul je naam in.
Vul een geldig e-mailadres in.

Waarom AdMeasure inzetten?

  • Gedetailleerd advies en waardevolle informatie op maat
  • Resultaten binnen vier werkdagen in huis
  • Vergelijking commercial met concurrenten in onze database
  • Kosten: eerste keer gratis, daarna € 1.000 per spot

 

Hoe werkt AdMeasure?

Een uitgebreide en gedetailleerde test van jouw reclame kan met AdMeasure. Zowel tv-commercials, radiocommercials als online pre-rolls kunnen worden getest met deze onderzoekstool. Om gebruik te maken van AdMeasure kan je contact opnemen met ons researchteam.

1. Bepaal wat je wil laten testen

Wil je één commercial laten testen of heb je meerdere uitingen binnen de campagne die je graag wil laten doorlichten? Heb je een reclame voor tv, radio of online? Onze reserachconsultants horen graag je wensen en kunnen alles vertellen over de opties en tarieven die we met AdMeasure kunnen bieden.

2. Upload je materiaal

Je kan het materiaal gemakkelijk online uploaden op ons aanleverplatform. We ondersteunen verschillende bestandsformaten, neem contact op met je accountmanager of researchconsultant voor het uploaden van je reclames.

3. Bekijk met ons de resultaten

Na vier werkdagen nemen we contact met je op over de onderzoeksresultaten. We komen het uitgebreide rapport graag persoonlijk toelichten om alle inzichten en resultaten te duiden. We denken natuurlijk ook graag mee over eventuele verbeterpunten en het optimaliseren van je reclames.

Deze klanten gingen je voor

“Vaak zit je tijdens het maken van een commercial zelf zo in het verhaal dat je de kleine, maar belangrijke details, niet meer ziet. [AdMeasure] helpt ons goed de kleine details niet uit het oog te verliezen.”

STEFFY CLEPHAS, Brand Manager van M line

 

“Het is de kunst om de commercial vanuit de ogen van de consument te beoordelen en de commercialtest van AdMeasure is daar een heel goed hulpmiddel bij.”

MARGO SEUNTIËNS, Communicatiemanager Sanidrõme

 

“Het onderzoek van Ster AdMeasure heeft ons interessante inzichten opgeleverd. Door nog betere keuzes te maken in briefing en executie kunnen we op een eenvoudige manier het resultaat van een campagne positief beïnvloeden.”

MATTHIJS VAN EWIJK, Brandmanager KARWEI

 

“Ik raad andere adverteerders zeker aan om AdMeasure in te zetten. Het laten testen van je commercial en zo gericht te onderzoeken hoe effectief je creatie is geeft waardevolle inzichten die je direct kan gebruiken om je campagne te verbeteren.”

KARIN WITTEVEEN, MARKETING MANAGER BRUNA

 

Meer weten of jouw commercial laten testen?

Neem vrijblijvend contact op!