Onze onderzoeken bieden nieuwe inzichten voor het vergroten van de effectiviteit van campagnes. Onderzoeken over de verschillende mediumtypen, onder bepaalde doelgroepen en commercialtests in Ster AdMeasure zorgen voor een goede onderbouwing van media-inzet bij Ster.
Win de switcher voor je merk
Het is niet de leeftijd, maar het gedrag dat bepalend is voor het aankoopgedrag van consumenten. Zij...
Waardering werkt
Welke invloed heeft de omgeving waarin een tv-commercial wordt uitgezonden op het effect van die commercial?...
Invloed tv-commercials op gezinsaankopen
Binnen gezinnen wordt veel overlegd over de aankoop van (kinder)producten. Zowel kinderen als ouders...
De creatie van radiocommercials
Wat werkt in een radiocommercial? Radio is een krachtig en geliefd medium waarop adverteerders graag...
De creatie van tv-commercials
Wat werkt in een tv-commercial? De kracht van televisie én adverteren op televisie blijft ongeëvenaard....
De effectieve inzet van tv-campagnes
Hoe bereik je het meest met je tv-campagne? Televisie is een krachtig medium. Adverteerders weten dit...
Radio in de mediamix
Wat is de toegevoegde waarde van radioreclame op tv-reclame? Radio is een krachtig en geliefd medium....
Device impact factor
Op welk device heeft een videocommercial de meeste impact? Televisiekijken doen we al lang niet alleen...
De invloed van de positie van een tv-commercial op effectiviteit
Wat doet een tv-commercial in ons brein? Heeft één en dezelfde commercial een verschillend effect wanneer...
Kinderen & tv-reclame
Hoe bereik je met een tv-commercial het gewenste effect bij kinderen? Om te kunnen adviseren over media-inzet...