De online reclamemarkt staat op het punt ingrijpend te veranderen, nu de consument steeds vaker pleit voor privacy en browsers aan deze behoefte gehoor geven door het gebruik van third party cookies te beperken. Wat betekent dit voor jouw online campagne? Betekent het verlies van deze advertentiecookies ook een verlies in effectiviteit?

Wij zochten het voor je uit! Aan de hand van een aantal display- en videocampagnes onderzochten we het verschil in effectiviteit tussen campagnes die zijn ingezet mét en zonder advertentiecookies. In het volledige artikel duiken we in campagneresultaten van onder meer American Express, Eliza Was Here, Etos, Renault, Krant.nl en Exterioo Tuinmeubelen. Daarnaast bespreken we een alternatieve manier voor het gericht plaatsen van advertenties zonder het gebruik van persoonsgegevens. 

Vraag het onderzoek hier aan

Benieuwd naar onze bevindingen? Vul het aanmeldformulier in om ons onderzoek Een toekomst zonder advertentiecookies? Het kan! kosteloos te downloaden. We sturen je het onderzoek per e-mail toe.

Let op: na het invullen van bovenstaand formulier ontvang je een mail met de vraag je aanvraag te bevestigen. Wanneer je dat hebt gedaan, ontvang je het onderzoek. Vragen over het aanvragen van het onderzoek? Neem contact op met communicatie@ster.nl.

English version

Would you like to receive the whitepaper in English? Please send an e-mail to communicatie@ster.nl with your request and we will send you the English version. 

Meer weten?

Dennis Hendriks

accountmanager
035-6725512 dennis.hendriks@ster.nl

Vul je naam in.
Vul een geldig telefoonnummer in.
Vul je naam in.
Vul een geldig e-mailadres in.

Meer weten over online reclame?

Hoe werkt het?

Drie tips voor goed online adverteren