Kinderen en jong Nederland, dat is waar NPO 3 zich op richt. NPO Zappelin weet de jongste kijkers te bereiken met programma’s als Bumba, Kindertijd en Pippi Langkous.

Profiel

Kinderen en jongvolwassenen

Doelgroep

3-12 en 20-34 jaar

Bereik

4,7 miljoen kijkers Per aflevering voor topscorer De Luizenmoeder

Vanwege politieke ontwikkelingen is het sinds 1 januari 2021 niet meer mogelijk om reclame in te kopen rondom de programma’s van Zapp en Zappelin. Er zijn wel mogelijkheden om je via Ster te richten op gezinnen. Neem contact op met ons als je hier meer over wilt weten.

Programma's op NPO 3

Operatie Obesitas

Woensdag om 21.20 uur | NPO 3
Vanaf 8 september 2021
Doelgroep: Niet bekend (nieuw programma)

DREAM SCHOOL

Maandag om 21.20 uur | NPO 3
Vanaf 13 september 2021
Doelgroep: Mannen/Vrouwen 25-67 jaar

Promenade

Zondag om 22.00 uur | NPO 3
Vanaf 15 augustus 2021
Doelgroep: Mannen/Vrouwen 25-67 jaar

Meer over NPO 3

Basisschoolkinderen kijken graag naar SpangaS, Sinterklaasjournaal, Klokhuis en Het Jeugdjournaal op NPO Zapp. De kinderprogrammering weet 54% van de doelgroep te bereiken. Daarnaast worden ook veel meekijkende ouders en grootouders bereikt. Met elke 10 kinderen die naar Zapp(elin) kijken, worden ook 5 ouders en 4 grootouders bereikt.

Vernieuwend, prikkelend en veel aandacht voor nieuwe media. De programmering voor jongeren en jongvolwassenen, vanaf 19:30 uur op NPO 3, weet de kijkers van 18 tot 35 jaar succesvol te bereiken. Ondanks dat de doelgroep veel gebruik maakt van online devices, kijkt bijna 60% lineair tv. Jongeren en jongvolwassenen kijken graag naar 3 op reis, Spuiten & Slikken, First Dates en Broodje gezond.

Meer over NPO tv

NPO 1

NPO 2

Wil je jouw tv-reclame inzetten bij NPO 3?

Neem direct contact op voor alle mogelijkheden!