Kinderen en jong Nederland, dat is waar NPO 3 zich op richt. NPO Zappelin weet de jongste kijkers te bereiken met programma’s als Bumba, Kindertijd en Pippi Langkous.

Doelgroep

Kinderen en jongvolwassenen 20 tot 34 jaar

Bereik

...

Basisschoolkinderen kijken graag naar SpangaS, Sinterklaasjournaal, Klokhuis en Het Jeugdjournaal op NPO Zapp. De kinderprogrammering weet 54% van de doelgroep te bereiken. Daarnaast worden ook veel meekijkende ouders en grootouders bereikt. Met elke 10 kinderen die naar Zapp(elin) kijken, worden ook 5 ouders en 4 grootouders bereikt.

Vernieuwend, prikkelend en veel aandacht voor nieuwe media. De programmering voor jongeren en jongvolwassenen, vanaf 19:30 uur op NPO 3, weet de kijkers van 18 tot 35 jaar succesvol te bereiken. Ondanks dat de doelgroep veel gebruik maakt van online devices, kijkt bijna 60% lineair tv. Jongeren en jongvolwassenen kijken graag naar 3 op reis, Spuiten & Slikken, First Dates en Broodje gezond.

Programma's op NPO 3

Centraal

Vrijdag om 21.30 uur | NPO 3
Vanaf 1 november 2019
Niet bekend (nieuw programma)

TreurTeeVee

Vrijdag om 22.30 uur | NPO 3
Vanaf 22 november 2019
Mannen/Vrouwen 25-67 jaar

Harkum

Zondag om 21.45 uur | NPO 3
Vanaf 20 oktober 2019
Niet bekend (nieuw programma)

Wil je jouw tv-reclame inzetten bij NPO 3?

Neem direct contact op voor alle mogelijkheden!

Meer weten?

Yerma Ham

Accountmanager
035-6725596 yerma.ham@ster.nl

Vul je naam in.
Vul een geldig telefoonnummer in.
Vul je naam in.
Vul een geldig e-mailadres in.

Meer over NPO tv

NPO 1

NPO 2