Kinderen en jong Nederland, dat is waar NPO 3 zich op richt. NPO Zappelin weet de jongste kijkers te bereiken met programma’s als Bumba, Kindertijd en Pippi Langkous.

Profiel

Kinderen en jongvolwassenen

Doelgroep

3-12 en 20-34 jaar

Bereik

4,7 miljoen kijkers Per aflevering voor topscorer De Luizenmoeder

Programma's op NPO 3

TreurTeeVee

Vrijdag om 22.30 uur | NPO 3
Vanaf 22 november 2019
Doelgroep: Mannen/Vrouwen 25-67 jaar, Mannen 25-67 jaar, Vrouwen 25-67 jaar, Boodschappers 25-67 jaar, Zakelijke doelgroep

Moltalk

Zaterdag om 21.30 uur uur | NPO 3
Vanaf 11 januari 2020
Doelgroep: Boodschappers 25-67 jaar

Zondag met Lubach

Zondag om 21.15 uur | NPO 3
Vanaf 13 oktober 2019
Doelgroep: Mannen 25-67 jaar, Mannen/Vrouwen 25-67 jaar, Vrouwen 25-67 jaar, Zakelijke doelgroep

Meer over NPO 3

Basisschoolkinderen kijken graag naar SpangaS, Sinterklaasjournaal, Klokhuis en Het Jeugdjournaal op NPO Zapp. De kinderprogrammering weet 54% van de doelgroep te bereiken. Daarnaast worden ook veel meekijkende ouders en grootouders bereikt. Met elke 10 kinderen die naar Zapp(elin) kijken, worden ook 5 ouders en 4 grootouders bereikt.

Vernieuwend, prikkelend en veel aandacht voor nieuwe media. De programmering voor jongeren en jongvolwassenen, vanaf 19:30 uur op NPO 3, weet de kijkers van 18 tot 35 jaar succesvol te bereiken. Ondanks dat de doelgroep veel gebruik maakt van online devices, kijkt bijna 60% lineair tv. Jongeren en jongvolwassenen kijken graag naar 3 op reis, Spuiten & Slikken, First Dates en Broodje gezond.

Meer over NPO tv

NPO 1

NPO 2

Wil je jouw tv-reclame inzetten bij NPO 3?

Neem direct contact op voor alle mogelijkheden!