Verdieping en inspiratie, dat is waar NPO 2 om draait. De zender scoort met goed bekeken programma’s als Nieuwsuur, EenVandaag, 2Doc en Collegetour. Topscorer De Slimste Mens weet zelfs bijna 1,5 miljoen kijkers te trekken. Programma’s als Het geheim van de meester, Podium Witteman, De Monitor, De smaak van Joël en Blauw Bloed zorgen voor een bijzondere mix aan kunst, cultuur en achtergronden. Veel kijkers die hoger opgeleid zijn of een bovengemiddeld inkomen hebben en de oudere kijkers (50+) worden goed door NPO 2 bereikt.

Profiel

Hoger opgeleid Bovengemiddeld inkomen, interesse in cultuur

Doelgroep

25 - 67 jaar

Bereik

1,5 miljoen kijkers Per aflevering voor topscorer De Slimste Mens

Programma's op NPO 2

De slimste mens

Elke werkdag om 20:25 uur | NPO 2
Vanaf 23 december 2019
AB1 25-67, Vrouwen 25-67

Medialogica

Zondag om 21.15 uur | NPO 2
Vanaf 17 november 2019
Boodschappers 25-67 jaar

De Haagse Lobby

Vrijdag om 22.55 uur | NPO 2
Vanaf 1 november 2019
Zakelijke doelgroep

Meer over NPO tv

NPO 1

NPO 3

Wil je jouw tv-campagne inzetten op NPO 2?

Neem direct contact op voor alle mogelijkheden!