Bereik miljoenen Nederlanders
Adverteren bij de NPO
Gratis media-advies
Verdieping en inspiratie, dat is waar NPO 2 om draait. De zender scoort met goed bekeken programma’s als Nieuwsuur, EenVandaag, 2Doc en Collegetour. Topscorer De Slimste Mens weet zelfs bijna 1,5 miljoen kijkers te trekken. Programma’s als Het geheim van de meester, Podium Witteman, De Monitor, De smaak van Joël en Blauw Bloed zorgen voor een bijzondere mix aan kunst, cultuur en achtergronden. Veel kijkers die hoger opgeleid zijn of een bovengemiddeld inkomen hebben en de oudere kijkers (50+) worden goed door NPO 2 bereikt.

Profiel

Hoger opgeleid Bovengemiddeld inkomen, interesse in cultuur

Doelgroep

25 - 67 jaar

Bereik

1,5 miljoen kijkers Per aflevering voor topscorer De Slimste Mens

Programma's op NPO 2

Girls Girls Girls

Maandag om 22.10 uur | NPO 2
Vanaf 3 juli 2023
Doelgroep: Niet bekend (nieuw programma)

Binnenstebuiten

Elke werkdag om 18:45 uur uur | NPO 2
Doelgroep: Boodschappers 25-67 jaar

College Tour

Zondag om 20.20 uur | NPO 2
Vanaf 28 mei 2023
Doelgroep: AB1 25-67 jaar, Vrouwen 25-67 jaar

Meer over NPO tv

Ster Op1

NPO 1

NPO 3

Wil je jouw tv-campagne inzetten op NPO 2?

Neem direct contact op voor alle mogelijkheden!