Het medialandschap is de afgelopen jaren ontzettend veranderd. Er is meer mogelijk, er zijn meer platforms en budgetten kunnen op veel meer kanalen worden verspreid. Maar waar kies je voor en hoe zorg je ervoor dat je marketingbudget niet versnippert en je wel de juiste doelgroep weet te bereiken?

Door een gerichte aanpak van je media-inzet. Dat kan onder andere door de inzet van Ster, een ervaren sparringpartner met veel kennis over reclamecampagnes, doelgroepen, targeting en het maken van de juiste keuze.

Ervaring en onderzoek mediabudgetten en media-inzet

Ster staat voor betrouwbaarheid en toegankelijkheid. We zijn trots op onze jarenlange ervaring met en kennis van het reclamevak. Wij zijn altijd up-to-date over de laatste ontwikkelingen en inzichten en doen structureel onderzoek naar reclame.

Media-inzet bij Tv-reclames en meer

Onze Ster accountmanagers hebben veel ervaring met het reclame- en marketingvak en putten graag uit de inzichten die onze researchafdeling deelt. Hierdoor kunnen we een gericht en onderbouwd advies geven aan onze klanten over de inzet van media. Ongeacht het mediumtype, de doelgroep en het budget.

Commercialtests voor de juiste campagne

We zien onze adviesrol als een onderscheidend onderdeel in de relatie met onze klanten. Bedrijven die beginnen met reclame-inzet staan we bij door gericht te vragen naar doelen, doelgroepen en wensen voor de reclamecampagne. Om het effect van een campagne te vergroten is het bijvoorbeeld mogelijk om een AdScan in te zetten. Deze commercialtest evalueert je campagnebeeld en adviseert je om de creatie te optimaliseren en nog beter aan te laten sluiten bij je doel en doelgroep.

Ook de inzet van AdMeasure is een optie. Deze tool doet uitgebreid onderzoek en evalueert de eerdere media-inzet. Door onze brede portfolio en de uitgebreide mediaonderzoeken kunnen we ook ervaren adverteerders helpen met unieke inzichten in de effecten van reclame.

Lees meer over onderzoek en commercialtests

AdScan & AdMeasure

Onderzoek naar reclame en media

Klantcases

Wil je gericht advies of specifieke onderzoeksinzichten?

Neem direct contact op, we helpen je graag verder!