Je product verkopen aan gezinnen? Dat is het doel van menig merk. Hoe zorg je ervoor dat jouw product eruit springt en in huishoudens terechtkomt?

Wij zochten het voor je uit! In onze whitepaper Gezinsaankopen: wie bepaalt? formuleren we alle aandachtspunten en zoomen we in op het aankoopproces, de creatie en de media-inzet. Op wie binnen het gezin kan je je het beste richten? Wat vinden gezinsleden belangrijk in een commercial? En hoe en waar kan je ze het beste bereiken? Download de whitepaper hieronder en lees er alles over!

De whitepaper is interessant voor alle merken en in het bijzonder voor merken die een gezinsproduct onder de aandacht willen brengen, die zich richten op de doelgroep boodschappers met kind of die voorheen vaak rondom de Zapp(elin)-programmering zichtbaar waren.

VRAAG DE WHITEPAPER HIER AAN

Benieuwd naar onze bevindingen? Vul het aanmeldformulier hieronder in om de whitepaper 'Gezinsaankopen: wie bepaalt?' kosteloos te downloaden. We sturen je het onderzoek per e-mail toe. 

Aanvraag whitepaper

Vul je voornaam in.
Vul je achternaam in.
Vul de bedrijfsnaam in.
Vul een geldig telefoonnummer in.
Vul een geldig e-mailadres in.

TOESTEMMING

NIEUWSBRIEF

Meer weten?

Naomi Meijer

accountmanager
+31 35 672 55 83 naomi.meijer@ster.nl

Vul je voornaam in.
Vul je achternaam in.
Vul je e-mail in.
Vul je telefoonnummer in.
Vul je voornaam in.
Vul je achternaam in.
Vul een geldig e-mailadres in.

Meer weten over reclame?

Groeien met radioreclame (update!)

De impact van context: profiteer optimaal van de omgeving van je commercial

Reclamecreatie: de kracht van aanpassen