‘Een beeld zegt meer dan 1.000 woorden’ – een bekend gezegde. In veel gevallen een waarheid als een koe. Tegelijkertijd doet het de kracht van geluid tekort, want laat geluid nou minstens zo impactvol zijn – en daarmee een bijzonder belangrijk onderdeel van je campagne.

Een goede audiostrategie strekt veel verder dan 'gewoon' een populair liedje kiezen voor je commercial. Het is een strategisch vraagstuk en een middel om aan je merk te bouwen. Wat levert een audiostrategie je op? Waar moet je op letten? Hoe pas je het vervolgens toe? 

Om meer inzicht te verschaffen en tips te kunnen geven, heeft Ster samen met DVJ Insights en InSites Consulting ook nog onderzoek gedaan naar het belang én impact van een goede audiostrategie bij een medium waar je alleen audio tot je beschikking hebt: radio.

De whitepaper is interessant voor alle merken. Een audiostrategie wordt door slechts weinigen al ingezet en dan ook nog niet altijd consistent. Wil jij aan je merk bouwen? Heb jij je visuele identiteit al op orde? Tijd om je te focussen op geluid als onderdeel van je marketing- en communicatiestrategie. 

VRAAG DE WHITEPAPER HIER AAN

Benieuwd naar onze bevindingen? Vul het aanmeldformulier hieronder in om de whitepaper 'Audiostrategie: een essentieel onderdeel van impactvolle campagnes' kosteloos te downloaden. We sturen je het onderzoek per e-mail toe. 

Aanvraag whitepaper

Let op: na het invullen van bovenstaand formulier ontvang je een mail met de vraag je aanvraag te bevestigen. Wanneer je dat hebt gedaan, ontvang je het onderzoek. Heb je vragen over het aanvragen van het onderzoek? Neem contact op met communicatie@ster.nl.

Ook interessant

Whitepaper: Groeien met radioreclame (update!)

De impact van context: profiteer optimaal van de omgeving van je commercial

Reclamecreatie: de kracht van aanpassen