Thematische commercials zijn van alle tijden: van voetbal tot kerst. Wat kan het jouw merk opleveren om met een commercial in te haken op de actualiteit? En is het voor elk merk of product slim om te doen?

Deze whitepaper biedt marketeers inzichten in de kracht die in het aanpassen van je reclamemateriaal schuilgaat. Ook krijg je concrete handvatten voor de ontwikkeling van radio- en televisiespots die inhaken op bepaalde momenten.

Vraag de whitepaper hier aan

Wil je de whitepaper ontvangen? Vul dan hieronder je gegevens in, dan sturen we je ‘m per mail toe!

Aanvraag whitepaper

Vul je voornaam in.
Vul je achternaam in.
Vul de bedrijfsnaam in.
Vul een geldig telefoonnummer in.
Vul een geldig e-mailadres in.

TOESTEMMING

NIEUWSBRIEF

Meer weten?

Brenda Kompier

projectleider research
+31 35 672 55 21 brenda.kompier@ster.nl

Vul je voornaam in.
Vul je achternaam in.
Vul je e-mail in.
Vul je telefoonnummer in.
Vul je voornaam in.
Vul je achternaam in.
Vul een geldig e-mailadres in.