Het aanpassen van radio- en televisiespots is iets van alle tijden. Denk aan de vele thematische commercials rondom feestdagen als Sinterklaas en Kerstmis. Of merken die rondom een groot voetbaltoernooi een oranje gekleurde reclame maken. Is het eigenlijk zinvol, dat aanpassen van je materiaal aan de actualiteiten, feestdagen of andere momenten? Wat kan het jouw merk opleveren om ergens op in te haken? Is het voor elk merk of product slim om te doen?

Hoe maak je een impactvolle inhaker? Welke elementen moeten er wel - en vooral ook niet - in jouw reclamespot zitten? Dit whitepaper biedt marketeers inzichten in de kracht die in het aanpassen van je reclamemateriaal schuilgaat. Ook krijg je concrete handvatten voor de ontwikkeling van radio- en televisiespots die inhaken op bepaalde momenten.

Vraag de whitepaper hier aan

Vul het aanmeldformulier in om onze whitepaper Reclamecreatie: de kracht van aanpassen te downloaden. We sturen je de whitepaper per e-mail toe.

Meer over impact maken met reclame

Whitepaper: Scoren met tv-reclame

Je website boosten met tv-reclame

Whitepaper: Groeien met radioreclame