Je reclameomgeving kan grote impact hebben op de effectiviteit van je commercial. Waar moet je rekening mee houden als je wil bepalen of een bepaalde omgeving voor jouw commercial werkt? En hoe maak je vervolgens optimaal gebruik van die context?

Wij zochten het voor je uit! In onze nieuwe whitepaper De impact van context: profiteer optimaal van de omgeving van je commercial formuleren we vier aandachtspunten. Hoe kan je commercial bijdragen aan je reclameacceptatie en koopintentie? Wat voor effect kan het hebben op merkbekendheid en reclamewaardering? En je imago? Download de whitepaper hieronder en lees er alles over!

Vraag De whitepaper hier aan

Benieuwd naar onze bevindingen? Vul het aanmeldformulier hieronder in om de whitepaper 'De impact van context: profiteer optimaal van de omgeving van je commercial' kosteloos te downloaden. We sturen je het onderzoek per e-mail toe.

 

Aanvraag whitepaper

Let op: na het invullen van bovenstaand formulier ontvang je een mail met de vraag je aanvraag te bevestigen. Wanneer je dat hebt gedaan, ontvang je het onderzoek. Vragen over het aanvragen van het onderzoek? Neem contact op met communicatie@ster.nl.

Meer weten?

Dennis Hendriks

accountmanager
035-6725512 dennis.hendriks@ster.nl

Vul je naam in.
Vul een geldig telefoonnummer in.
Vul je naam in.
Vul een geldig e-mailadres in.

Meer weten over reclame?

Reclamecreatie: de kracht van aanpassen

Whitepaper: Scoren met tv-reclame

Whitepaper: Groeien met radioreclame (update!)