Online adverteren via banners is populair, maar roept ook nog wel eens vragen op. Wat is bijvoorbeeld het verschil tussen een statische of bewegende banner? Welke invloed heeft het formaat en de positionering? En hoe maak je je bannercreatie zo effectief mogelijk? Het antwoord op deze vragen en meer vind je in ons nieuwe onderzoek: "Impact maken met display".

In samenwerking met Unravel Research en Weborama is onderzocht in hoeverre verschillende banners aandacht trekken en oproepen tot activatie. Daarbij worden ook adviezen gegeven voor de samenstelling van jouw banneradvertentie: welke banner past het beste bij jouw boodschap? Wat is de belangrijkste informatie en waar zet je die?

 Daarnaast is in samenwerking met Primer Research ook gekeken naar de creatie van banners. Hoe zorg je ervoor dat jouw banner in de online wereld van prikkels opvalt? Hoe trek je de aandacht en hoe behoud je die vervolgens? Denk bijvoorbeeld aan de hoeveelheid tekst, contrast en diepte in je banner. Speciaal voor telecom- en retailmerken zijn er nog specifieke tips in het onderzoek te vinden.

Meer weten of profiteren van de tips uit het onderzoek Impact maken met display? Download deze dan kosteloos via het formulier hieronder.

Vraag het onderzoek hier aan

Benieuwd naar onze bevindingen? Vul het aanmeldformulier in om ons onderzoek: impact maken met display kosteloos te downloaden. We sturen je het onderzoek per e-mail toe.

Let op: na het invullen van bovenstaand formulier ontvang je een mail met de vraag je aanvraag te bevestigen. Wanneer je dat hebt gedaan, ontvang je het onderzoek. Vragen over het aanvragen van het onderzoek? Neem contact op met communicatie@ster.nl.

Meer weten?

Dennis Hendriks

accountmanager
035-6725512 dennis.hendriks@ster.nl

Vul je naam in.
Vul een geldig telefoonnummer in.
Vul je naam in.
Vul een geldig e-mailadres in.

Meer weten over online reclame?

Hoe werkt het?

Drie tips voor goed online adverteren

https://ster.dmd.omroep.nl/x/plugin/?pName=subscribe&MIDRID=S7a1MAAAA11&pLang=nl&Z=1260715193