Durven kiezen werpt vruchten af

In een concurrerende markt is onderscheidend vermogen cruciaal. AutoTrack heeft een duidelijke keuze durven maken door de check op te verkopen auto's te garanderen en die boodschap heel sterk te communiceren. Uit eerder Ster-onderzoek blijkt al dat een beperkt aantal boodschappen in een commercial goed werkt. Ook hier zien we dat, en hoe!

Bekijk de gehele case hier.

 

resultaten

73%
Vindt de boodschap van de commercial duidelijk
44%
zet de commercial flink aan om de site te bezoeken
7,1
met een 7,1 waardeert men de commercial
62%
voor 62% van de kijkers komen de voordelen van AutoTrack duidelijk over

succesfactoren

“Wij vinden het heel belangrijk dat met deze campagne - ondanks onze reserve over het gebruik van humor - de betrouwbaarheid van onze website zo goed is overgekomen. Bovendien is het aantal bezoekers in de campagneperiode fors gestegen.”

Annemarie Verbeek

Marketingcommunicatie, AutoTrack

ook interessant

Soldaat van Oranje

Live commercial in Ster-blok heeft zeer groot effect

Apenheul

Succesvolle strategie voor kinderadverteerders; zet tv overdag en 's avonds in

Karwei

Logo continu tonen in tv-commercial leidt tot groei op merkbekendheid

 

Meer weten?

Neem direct contact met mij op.

Joyce Kriek
inventory planner