Bereik miljoenen Nederlanders
Adverteren bij de publieke omroep
Gratis media-advies
De top 10 voor de Ster Gouden Loeki 2015 is bekend. Albert Heijn, Jumbo, Centraal Beheer Achmea, Fiat, Interpolis, KPN, Heineken, WNF en Unox staan in de finale. Vanaf nu tot en met 18 januari 2016 kan het Nederlands publiek online stemmen op zijn of haar drie favoriete commercials uit de top 10 via stergoudenloeki.nl. Donderdagavond 21 januari wordt in de Melkweg in Amsterdam de prestigieuze reclamepublieksprijs uitgereikt.

De top 10 van de Ster Gouden Loeki 2015 in willekeurige volgorde:

Titel Adverteerder Reclamebureau
Meneer Van Dalen neemt afscheid Albert Heijn TBWA\Neboko
Snackbar Jumbo Alfred
Welkom Centraal Beheer Achmea DDB & Tribal Amsterdam
Blue pill Fiat The Richards Group
Echo Interpolis FHV BBDO
Beeldbellen KPN N=5
Feestje Centraal Beheer Achmea DDB & Tribal Amsterdam
Nature's Wonder Heineken TBWA\Neboko
Aarde op 1 Wereld Natuur Fonds -
Soep in Zak Unox TBWA\Neboko


In het stemproces is de rol van een onafhankelijk publiekspanel veel groter geworden. Sinds dit jaar kiest een representatief en omvangrijk publiekspanel van GfK ieder kwartaal 10 winnaars. Dit levert aan het einde van het jaar 40 kwartaalwinnaars op. Deze 40 commercials zijn opnieuw aan een onafhankelijk panel voorgelegd. Met als resultaat deze mooie top 10. De uiteindelijke winnaar van de Ster Gouden Loeki 2015 wordt voor 50% bepaald door het publiekspanel en voor 50% door het Nederlands publiek dat vanaf nu tot en met 18 januari online kan stemmen op stergoudenloeki.nl. Wil je weten hoe het stemproces precies werkt, kijk dan hier.