Bereik miljoenen Nederlanders
Adverteren bij de publieke omroep
Gratis media-advies
Dank aan de zorg is een initiatief wat is ontstaan tijdens de coronapandemie om alle zorgmedewerkers te bedanken en een (digitaal) hart onder de riem te steken.

Corona kwam er aan

Toen Corona ook Nederland bereikte leek ons land plotsklaps uit 2 groepen te bestaan: De burger en de zorgverlener. Met “Dank aan de Zorg” was het onze intentie om de burger uit te nodigen en te stimuleren om de zorgverlener te bedanken voor al hun harde werk en ze een digitale riem onder het hart te steken. De “bedankjes” werden via een livestream weergegeven op de schermen in de zorginstellingen.

Michiel & Jasper Mutsaerts (Oprichters Dank aan de Zorg): “Onze ouders werken beiden in de zorg en daarom weten wij hoe zwaar het beroep in deze sector vaak is. Vandaar dat we iets terug wilden geven aan alle Nederlandse zorgverleners. 24 uur later zijn we dit project met 8 oprichters gestart.”

Campagne met 80 vrijwilligers zonder budget

Met deze campagne hebben we wereldwijd 20 miljoen mensen en circa 100.000 zorgverleners bereikt. Het initiatief is tot stand gekomen met 80 vrijwilligers, zonder één euro uit te geven. Met deze TV commercial wilden we alle zorgverleners in Nederland laten weten dat ze er niet alleen voor staan (“You are not alone”) en dat we als burgers veel respect hebben voor al het harde werk van wat ze voor ons doen.

Tijs Rutgers (Arts, zorgondernemer & oprichter Dank aan de Zorg): “Een bedankje op de website was een virtuele schouder om op te leunen voor de zorgverleners in de eerste golf.”

TV Commercial en internationale uitrol

Naast de TV commercial kende de campagne nog vele andere hoogtepunten. Zo waren we weken in alle NS treinen te zien door heel Nederland, zijn we op de nationale televisie van Slowakije geweest, waren we te horen op een radio station in India en hebben we zelfs samengewerkt met internationale sterren zoals, zangeres Tara McDonald en Bollywood ster Anu Aggarwal.

Stem je op ons?

Met onze mooie campagne behoren we tot één van de finalisten van de Ster Gouden Loeki. Help jij ons om de prijs binnen te halen en de Nederlandse zorg een steuntje in de rug te geven?

Stemmen op ‘Dank aan de Zorg’ kan op deze website!

Dank Aan De Zorg / Thank You Care Takers, Iris Amsterdam, Damien Hope, Jasper de Kloet, Eyeforce (Cathalijn van Hattem & Yvonne Knook), Lars Inhulsen, Dick Bloemraad, Patrick Galvin, Sylvia Huijerman, Roy van Rosmalen, Armand du Bois, Johannes de Jong,  Ruben Labree en Conno van Wijk. 

Heb jij al gestemd?

Tot en met 23 februari kan je stemmen op jouw favoriete commercial! Wie moet er van jou met de felbegeerde prijs vandoor? Breng nu jouw stem uit via www.stergoudenloeki.nl of door te bellen naar 0909-8860. De winnaar van de Ster Gouden Loeki wordt op 3 maart bekend gemaakt tijdens een feestelijke uitzending van Omroep Max om 21:35u op NPO 1.

Stem direct!