De kwartaalwinnaars Ster Gouden Loeki van het tweede kwartaal zijn bekend! Antea Group, Blokker, Diabetes Fonds, Jumbo, Lidl, McDonalds, het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, Nike, OHRA en PLUS maken kans op de Ster Gouden Loeki 2019.

Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft weer veel nieuwe tv-commercials gezien en beoordeeld. Uit deze beoordeling zijn de volgende kwartaalwinnaars naar voren gekomen, in willekeurige volgorde:

  • 'De brug' van Antea Group en Leo Burnett Amsterdam.
  • 'Wij zijn Nederland' van Blokker en Alfred International.
  • 'Dit is diabetes voor Bloem' van Diabetes Fonds en Big Amsterdam.
  • 'Of je worst lust' van Jumbo en Alfred International.
  • 'Hollandse weken' van Lidl en Joe Public.
  • 'Dagje uit' van McDonald's Nederland en TBWA\NEBOKO.
  • 'Hey het is oké - angststoornissen' van het Ministerie van VWS en Publicis Amsterdam.
  • 'Dream further' van Nike en Wieder + Kennedy Portland.
  • 'Bermtoerisme' van OHRA en Joe Public.
  • 'Goed eten is samen eten' van PLUS en J. Walter Thompson Amsterdam.  

Bekijk hier alle 10 de genomineerde commercials.

Meer informatie over de verkiezing van de Ster Gouden Loeki lees je hier.