Bereik miljoenen Nederlanders
Adverteren bij de publieke omroep
Gratis media-advies
De kwartaalwinnaars Ster Gouden Loeki van het vierde kwartaal van 2019 zijn bekend! Albert Heijn, Bol.com, Coca Cola, Hans Anders, Jumbo, KLM, Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, de Staatsloterij en Unox maken kans op de Ster Gouden Loeki 2019.

Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft weer veel nieuwe tv-commercials gezien en beoordeeld. Uit deze beoordeling zijn de volgende kwartaalwinnaars naar voren gekomen, in willekeurige volgorde:

  • 'Een onvergetelijke kerst' van Albert Heijn en TBWA\NEBOKO.
  • 'Dit is Ilse: het nieuwe gezicht van Albert Heijn' van Albert Heijn en TBWA\NEBOKO.
  • 'De winkel van... Slimme Schoenzetters' van Bol.com en Dept.
  • 'Wat ons verbindt is sterker' van Coca Cola en Santo.
  • 'Tevreden met je keuze?' van Hans Anders en N=5.
  • 'Kerst' van Jumbo en Alfred International.
  • 'To more memories together' van KLM en DDB Unlimited.
  • 'Ik zorg' van het Ministerie van VWS en Publicis Amsterdam.
  • 'Freddie' van de Staatsloterij en TBWA\NEBOKO.
  • 'Vegetarische rookworst' van Unox en TBWA\NEBOKO.

Wil je de commercials nog eens terugkijken? Dat kan! Bekijk hier de 10 nominaties.

Meer informatie over de verkiezing van de Ster Gouden Loeki vind je hier