Vanaf 2018 worden de inkoopmogelijkheden bij Ster voor radio en tv vereenvoudigd.
Wat verandert er?
Wat betekent dit voor adverteerders en mediabureaus?
Wij beseffen dat het verwerken van de bemiddelingskorting in de vraagprijs op de korte termijn ongemak kan veroorzaken. Echter, voor de lange termijn zijn we ervan overtuigd dat het vereenvoudigen van de inkoopmogelijkheden en doelgroepen nodig is om te zorgen voor meer duidelijkheid, vrijheid, gemak en efficiency (voor mediabureaus, adverteerders en Ster). Deze stap past ook bij het profiel van de NPO (‘van en voor iedereen’), bij de waarden van Ster (zoals toegankelijkheid) en de verantwoordelijkheid die Ster als publieke organisatie voelt.
Meer weten?
Meer weten over de nieuwe inkoopmogelijkheden? Aarzel dan niet om contact op te nemen met een van onze accountmanagers; zij vertellen er graag persoonlijk meer over. In de loop van november 2017 zijn de inkoopvoorwaarden inclusief prijzen in detail bekend.