Bereik miljoenen Nederlanders
Adverteren bij de publieke omroep
Gratis media-advies
De kwartaalwinnaars Ster Gouden Loeki van het derde kwartaal van 2021 zijn bekend! Albert Heijn, Bol.com, Hersenstichting, Jumbo, Kruidvat, Lotto, OHRA, Ouwehands Dierenpark, PLUS Supermarkt en het Rode Kruis maken kans op de Ster Gouden Loeki 2021.

De 10 kwartaalwinnaars van het derde kwartaal van 2021

  • Albert Heijn & TBWA\NEBOKO met 'Iedere dag een zomers feestje'
  • Bol.com & Dept met 'De winkel van wanneer het jou uitkomt'
  • Hersenstichting & Dear met 'Denk je eens in'
  • Jumbo & Alfred International met 'Dutch Grand Prix'
  • Kruidvat & DDB Unlimited / Eigen Fabrikaat met 'Alle producten voor jou en je gezin'
  • Lotto & Selmore Creative Agency met 'Vissers'
  • OHRA & Joe Public met 'Teststraat'
  • Ouwehands Dierenpark & Lemon Scented Tea met 'De natuur roept'
  • PLUS Supermarkt & Wunderman Thompson Amsterdam met 'Goed eten is goed voor de buurt'
  • Rode Kruis & XXS met 'Zie je het Rode Kruis, zie je hulp'

Wil je de commercials nog eens terugkijken? Dat kan! De spots van het derde kwartaal staan op onze website.

Meer informatie over de verkiezing van de Ster Gouden Loeki vind je hier

Ster Gouden Loeki

Bij Ster geloven we in de kracht van reclame: een goede commerciële boodschap, rondom de juiste programmering, bereikt diegene die je voor ogen hebt en boekt het gewenste resultaat. Daarnaast vinden we dat goede reclame beloond moet worden. Het is dé (enige) publieksprijs voor de beste, mooiste of meest bijzondere reclame.

In 1995 reikte Ster voor het eerst de Ster Gouden Loeki uit. De Ster Gouden Loeki verkiezing is door Ster in het leven geroepen om het Nederlands publiek actief te betrekken bij reclame. Een grotere betrokkenheid leidt tot een grotere acceptatie van reclame: reclame is leuk! Daarnaast wil Ster met de prijs reclamemakers belonen en stimuleren om aantrekkelijke reclame te maken.

De allereerste Ster Gouden Loeki werd in 1995 gewonnen door KLM met de commercial 'Zwanen'.

Meer informatie