De kwartaalwinnaars Ster Gouden Loeki van het vierde en laatste kwartaal van 2023 zijn bekend! Albert Heijn, Allianz Direct, Alzheimer Nederland, Doritos, Hema, Hornbach, Kruidvat, KWF, Lidl en Staatsloterij maken kans op de Ster Gouden Loeki 2023.
De kwartaalwinnaars Ster Gouden Loeki van het vierde en laatste kwartaal van 2023 zijn bekend! Albert Heijn, Allianz Direct, Alzheimer Nederland, Doritos, Hema, Hornbach, Kruidvat, KWF, Lidl en Staatsloterij maken kans op de Ster Gouden Loeki 2023.
Wil je de commercials nog eens terugkijken? Dat kan! De spots van het vierde kwartaal staan op onze website.
Met de 10 winnaars van het laatste kwartaal zijn alle kwartaalwinnaars van 2023 bekend. Wie van deze 40 mag zich binnenkort finalist noemen? Laat je e-mailadres hier achter en jij hoort direct na de bekendmaking wie de finalisten zijn. Je kan dan ook gelijk je stem uitbrengen.
Elk kwartaal kiest een onafhankelijk publiekspanel van GfK de 10 mooiste, leukste en populairste commercials van dat kwartaal. Dit levert in totaal 40 kwartaalwinnaars op. Deze 40 commercials worden opnieuw aan een onafhankelijk panel van GfK voorgelegd, met als resultaat de 10 finalisten van het jaar. Ben je benieuwd naar waar een reclame aan moet voldoen om kans te maken op de felbegeerde prijs? Meer informatie hierover vind je op onze website.
De winnaar van de Ster Gouden Loeki wordt voor 75% bepaald door het publiekspanel en voor 25% door het Nederlands publiek. Meer over de verkiezing van de Ster Gouden Loeki vind je hier of bij de veelgestelde vragen.
Bij Ster geloven we in de kracht van reclame: een goede commerciële boodschap, rondom de juiste programmering, bereikt diegene die je voor ogen hebt en boekt het gewenste resultaat. Daarnaast vinden we dat goede reclame beloond moet worden. Het is dé (enige) publieksprijs voor de beste, mooiste of meest bijzondere reclame.
In 1995 reikte Ster voor het eerst de Ster Gouden Loeki uit. De Ster Gouden Loeki verkiezing is door Ster in het leven geroepen om het Nederlands publiek actief te betrekken bij reclame. Een grotere betrokkenheid leidt tot een grotere acceptatie van reclame: reclame is leuk! Daarnaast wil Ster met de prijs reclamemakers belonen en stimuleren om aantrekkelijke reclame te maken.
De allereerste Ster Gouden Loeki werd in 1995 gewonnen door KLM met de commercial 'Zwanen'.
Meer informatie