Met de verkoop van reclamezendtijd op de Nederlandse publieke zenders draagt Ster in 2015 197 miljoen euro bij aan de mediabegroting van het Ministerie van OCW. Een mooi resultaat dat te danken is aan de kwalitatieve en onderscheidende programma’s van de publieke omroep op tv, radio en digitaal.
In een jaar zonder grote sportevenementen en licht dalende kijktijd heeft Ster in haar jubileumjaar opnieuw een substantiële bijdrage aan de mediabegroting kunnen leveren. Het bewijs dat de unieke, kwaliteitscontent van de publieke omroep en hun focus op een diverser beeld en geluid voor adverteerders van grote toegevoegde waarde is om álle Nederlanders te kunnen bereiken.
Vooruitblik
In 2016 blijven we ons richten op datgene waarmee we onze klanten kunnen versterken: het bieden van kwaliteit. Kwaliteit waar adverteerders, te midden van kwantiteit, hun voordeel mee kunnen doen. En met een sportzomer en vele prachtige kijk- en luistermomenten biedt 2016 legio mogelijkheden.