maandag 2 oktober 2017
 

De tien kwartaalwinnaars voor de Ster Gouden Loeki van het derde kwartaal zijn bekend! CliniClowns, De Bijenkorf, ING, Lidl, Madurodam, Marketing Drenthe, McDonald's, Volkswagen, Wakker Dier en Wereld Natuur Fonds maken kans op de Ster Gouden Loeki 2017. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft weer veel nieuwe tv-commercials gezien en beoordeeld. Uit deze beoordeling zijn de volgende tien kwartaalwinnaars naar voren gekomen, in willekeurige volgorde:

-CliniClowns zoekt versterking van CliniClowns door Havas Lemz
-Alleen bij de Bijenkorf van De Bijenkorf door Dawn
-Zo ziet een meisjesdroom eruit van ING Nederland door J. Walter Thompson Amsterdam
-Lidl: 20 jaar bbq van Lidl door Etcetera
-Nederland op z'n grootst van Madurodam door N=5
-Drenthe doet wat met je van Marketing Drenthe
-Tropische eiland van McDonald's door TBWA\Neboko
-Roboboy van Volkswagen door Achtung! mcgarrybowen
-Kiloknallers. Dat kun je niet verkopen. van Wakker Dier door Wakker Dier i.s.m. Patrick Wijnhoven en Karin Heinen
-Geef de tijger een Toekomst van Wereld Natuur Fonds

Bekijk de genomineerde commercials hier.

Meer informatie over de totstandkoming van de verkiezing voor de Ster Gouden Loeki vind je hier.