De recente ontwikkelingen rondom het coronavirus raken ons allemaal; privé, maar ook zakelijk. De gezondheid en veiligheid van onze familieleden, medewerkers en klanten staat vanzelfsprekend voorop. In dit bericht laten we weten hoe wij als Ster met de situatie omgaan en hoe je ons kunt bereiken. We zien dat de huidige ontwikkelingen vervelende, zakelijke consequenties met zich mee kunnen brengen voor onze relaties. Daarom begrijpen we dat in deze onzekere tijden een flexibele houding extra van belang is. Ster heeft hier alle begrip voor en denkt graag met je mee.

Bereikbaarheid

We doen er alles aan om je ook nu de service te bieden die je van ons gewend bent. We volgen de ontwikkelingen op de voet en zetten alles op alles om onze medewerkers en klanten te beschermen.

Ster volgt de maatregelen en richtlijnen van het RIVM nauw en heeft haar medewerkers opgeroepen om goed voor henzelf en hun naasten te zorgen en social distancing serieus te nemen. Dit houdt in dat alle medewerkers van Ster op dit moment vanuit huis werken. Vanzelfsprekend zorgen we voor goede bereikbaarheid en is jouw contactpersoon telefonisch, via de mail of een videocall te bereiken.

 

Wijzigingen in programmering

In deze onrustige tijden heeft de publieke omroep een cruciale rol in de informatievoorziening. De afgelopen dagen bleek al dat het Nederlands publiek massaal afstemt op de verschillende kanalen van de NPO; enerzijds om zich te laten informeren over de ontwikkelingen, anderzijds voor afleiding door middel van entertainment.

Deze belangrijke publieke functie heeft als consequentie dat de programmering in dit soort tijden, indien nodig, op het laatste moment kan veranderen, bijvoorbeeld omdat er een extra nieuwsuitzending of persconferentie plaatsvindt. Wij vragen hiervoor je begrip en zullen altijd meekijken naar een gepaste oplossing.

 

Vragen en oplossingen

Bij Ster staan we altijd klaar om je te helpen in het maken van strategische keuzes en om mee te denken in oplossingen. We zullen al onze klanten waar mogelijk bijstaan in deze onzekere tijd. Heb je vragen over het bovenstaande of wil je meer weten? Neem dan contact op met een van onze accountmanagers.

Bedankt voor je begrip. Veel succes en bovenal een goede gezondheid gewenst.