De recente ontwikkelingen rondom het coronavirus raken ons allemaal; privé, maar ook zakelijk. In dit bericht laten we weten hoe wij als Ster met de situatie omgaan en hoe je ons kunt bereiken.

De gezondheid en veiligheid van onze familieleden, medewerkers en klanten staat vanzelfsprekend voorop. We zien echter ook dat de huidige ontwikkelingen vervelende, zakelijke consequenties met zich mee kunnen brengen voor onze relaties. Daarom begrijpen we dat in deze onzekere tijden een flexibele houding extra van belang is. Ster heeft hier alle begrip voor en denkt graag met je mee.

Bereikbaarheid

We doen er alles aan om je ook nu de service te bieden die je van ons gewend bent. We volgen de ontwikkelingen op de voet en zetten alles op alles om onze medewerkers en klanten te beschermen.

Ster volgt de maatregelen en richtlijnen van het RIVM nauw en heeft haar medewerkers opgeroepen om goed voor henzelf en hun naasten te zorgen en social distancing serieus te nemen. Dit houdt in dat alle medewerkers van Ster op dit moment vanuit huis werken. Vanzelfsprekend zorgen we voor goede bereikbaarheid en is jouw contactpersoon telefonisch, via de mail of met een videocall te bereiken.

 

Wijzigingen in programmering

In deze onrustige tijden heeft de publieke omroep een cruciale rol in de informatievoorziening. De afgelopen weken bleek dat het Nederlands publiek massaal afstemt op de verschillende kanalen van de NPO; enerzijds om zich te laten informeren over de ontwikkelingen, anderzijds voor afleiding door middel van entertainment.

Deze belangrijke publieke functie heeft als consequentie dat de programmering in dit soort tijden, indien nodig, op het laatste moment kan veranderen, bijvoorbeeld omdat er een extra nieuwsuitzending of persconferentie plaatsvindt. Wij vragen hiervoor je begrip en zullen altijd meekijken naar een gepaste oplossing.

 

versoepeling annuleringsregeling

In het licht van de recente ontwikkelingen en negatieve gevolgen die dit voor veel bedrijven heeft, begrijpen we dat flexibiliteit van Ster op dit moment extra belangrijk is. Ster wil haar klanten graag tegemoet komen in deze onzekere tijden. Daarom hebben we ervoor gekozen om onze annuleringsregeling te versoepelen. Hierdoor wordt het mogelijk om (toekomstige) campagnes zonder consequenties bij ons te annuleren. Op die manier willen we merken meer zekerheid bieden. Neem voor de precieze regeling contact op met een van onze accountmanagers.

 

evenementen 2020

2020 zou een mooi en vol evenementenjaar worden. Door het coronavirus staat vrijwel alles op losse schroeven en zijn veel evenementen afgelast. Koningsdag werd Woningsdag en ook het Eurovisie Songfestival kreeg een andere invulling. Het EK voetbal wordt een jaar opgeschoven en ook de Olymische Spelen en de Giro d'Italia zijn afgelast.

Wij houden de berichtgeving nauwlettend in de gaten. Wat dit precies voor gevolgen heeft voor de programmering, afgegeven zomercommitment en geplande campagnes, gaan wij onderzoeken. Zodra daar meer duidelijkheid over is, zullen we je informeren. 

 

Vragen en oplossingen

Bij Ster staan we altijd klaar om je te helpen in het maken van strategische keuzes en om mee te denken in oplossingen. Wil je meer weten over adverteren in crisistijd? Lees dan ons artikel waarin we de aandachtspunten hiervoor op een rij zetten.

We zullen al onze klanten waar mogelijk bijstaan in deze onzekere tijd. Heb je vragen over het bovenstaande of ben je op zoek naar meer informatie? Neem dan contact op met een van onze accountmanagers.

Bedankt voor je begrip. Veel succes en bovenal een goede gezondheid gewenst.

Meer weten?

Dennis Hendriks

accountmanager
035-6725512 dennis.hendriks@ster.nl

Vul je naam in.
Vul een geldig telefoonnummer in.
Vul je naam in.
Vul een geldig e-mailadres in.

Relevant

Adverteren in crisistijd: wat zijn de aandachtspunten?