Al 55 jaar kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op tv, radio en online. Waarom zou je ook in 2022 weer voor Ster kiezen? Hoe kunnen we ons aanbod zo optimaal mogelijk inzetten voor jou? Voor komend jaar durven wij de voorspelling opnieuw aan: het wordt een topjaar vol kansen op succes voor jouw campagnes. 

Dit is Ster in 2022

Er staan komend jaar weer mooie evenementen gepland: de Olympische Winterspelen, het EK Vrouwenvoetbal, het WK Herenvoetbal.. en dit is slechts een greep uit het aanbod. Een miljoenenpubliek ligt wederom binnen handbereik. We kijken ook uit naar de lancering van het Nationaal Media Onderzoek (NMO), waarbij het bereik van televisie, radio, print en online media geïntegreerd gaat worden gemeten. Een mijlpaal – het levert namelijk de bouwstenen voor crossmediale planning en evaluatie van reclamecampagnes.

Met ons beleid blijven we verdergaan op de weg die we sinds 2018 zijn ingeslagen en we gaan komend jaar nog meer terug naar de kern: eenvoud en transparantie staan voorop. De aanpassingen die we doen zijn een logisch gevolg van de (markt)omstandigheden. In onderstaande filmpjes leggen we het kort voor je uit. Uiteraard kan je accountmanager je er ook alles over vertellen, neem vooral contact op! 

Optimalisaties beleid Ster 2022 

We schreven het hierboven al: in ons beleid staan eenvoud en transparantie voorop. De aanpassingen die we doen zijn een logisch gevolg van de (markt)omstandigheden. De belangrijkste zetten we hieronder voor je op een rij. Je leest er meer over in onze brochure 'Aanbod 2022'.

  • Volumecontract: 2% korting over het afgesproken volume, mogelijk vanaf € 250.000. 
  • Logisch Aandeel: Zet je 27% van jouw televisiecampagne(s) en/of 23% van jouw radiocampagne(s) in bij Ster, dan ontvang je 8% korting.
  • Tot 1 april 2022 kunnen met terugwerkende kracht zowel Logisch Aandeel- als Volumecontracten gesloten worden. De korting geldt dan vanaf 1 januari 2022. 
  • Multimediale volumekorting op de basisprijs blijft, met de volgende staffels:
    • € 500.000 - € 1.000.000 = 4% korting
    • € 1.000.000 - € 1.5000.000 = 7% korting
    • > € 1.5000.000 = 9% korting
  • Vroegbetaal- en systeemkorting blijven beide 0,5%. De korting wordt per mediumtype per order berekend.

Uiteraard blijft het mogelijk om zonder contracten campagnes in te kopen. Meer weten of de mogelijkheden voor jouw campagne(s) bespreken? Neem dan contact op!

Terugkijktip Ster Focus 2022

Op vrijdag 12 november keek Ster tijdens Ster Focus 2022: de lijnen zijn open terug naar 2021 en vooruit naar de kansen voor merken in 2022.

Presentatrice Shay Kreuger, dj bij NPO Radio 2, spreekt diverse gasten over het nieuwe jaar en alle mogelijkheden die dat brengt. Uiteraard Ster-directeur Frank Volmer, maar ook Frans Klein (directeur video) en Jurre Bosman (directeur audio) van de NPO. Ook onze salesmanagers Sabrina Pieters, Gerben Teela en Pim van Midde schuiven aan om de optimalisaties in inkoopopties bij Ster in 2022 te bespreken. Eva Peer vertelt alles over de nieuwste whitepaper 'Audiostrategie' en het bijbehorende onderzoek. Ook werd Ster Focus 2022 af en toe onderbroken door Frits Spits met De Taalster. Samen met Aaf Brandt Corstius, columniste en schrijfster, en Tannaz Hajeby, dj van NPO FunX, besprak hij media- en reclametaal. 

Een onderhoudend en interessant programma, waarin je alles hoort over jouw mogelijkheden in 2021. Kijk 'm terug!

Aanmelden en terugkijken

Ook interessant

Grootse evenementen, groot bereik

Audiostrategie: een essentieel onderdeel van impactvolle campagnes

Aanbod & voorwaarden

8% korting bij match tussen mediagedrag en media-inzet

Onze gebruiksvriendelijke campagnetool

Aanbod, indexen, tarieven en specificaties

Meer weten?

Naomi Bleije

accountmanager

Naomi Bleije

accountmanager
Laat je gegevens achter en we bellen je.

Naomi Bleije

accountmanager
Laat je gegevens achter en we mailen je.

Meer weten?