Bereik miljoenen Nederlanders
Adverteren bij de publieke omroep
Gratis media-advies

Al 58 jaar kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op tv, radio en online. Waarom zou je ook in 2024 weer voor Ster kiezen? Hoe kunnen we ons aanbod zo optimaal mogelijk inzetten voor jou? Voor komend jaar durven wij de voorspelling opnieuw aan: het wordt een topjaar vol kansen op succes voor jouw campagnes. 

Meer weten?

Kees-Jan van Ruler

commercieel adviseur

Kees-Jan van Ruler

commercieel adviseur

Kees-Jan van Ruler

commercieel adviseur

Meer weten?

Dit is Ster in 2024

We kijken uit naar de toevoeging van de regionale omroepen aan het Ster-aanbod. Een mooie, logische toevoeging aan ons reeds bestaande portfolio. Maar er staan komend jaar ook weer mooie evenementen gepland: de Olympische Spelen, het EK Voetbal, de Tour de France.. en dit is slechts een greep uit het aanbod. Er is veel mooie nieuwe programmering, maar natuurlijk ook terugkerende kijkcijferhits. Een miljoenenpubliek ligt wederom binnen handbereik! 

Optimalisaties beleid Ster 2024 

In ons beleid staan eenvoud en transparantie voorop. De aanpassingen die we doen zijn een logisch gevolg van de (markt)omstandigheden. De belangrijkste zetten we hieronder voor je op een rij. Je leest er meer over in onze brochure 'Aanbod 2024'.

  • Multimediale volumekorting op de basisprijs blijft. Het is mogelijk vanaf € 250.000 met de volgende staffels:
    • € 250.000 - € 500.000 = 2% korting
    • € 500.000 - € 1.000.000 = 3% korting
    • € 1.000.000 - € 1.5000.000 = 4% korting
    • > € 1.5000.000 = 5% korting
  • Tot 1 april 2024 kunnen met terugwerkende kracht Volumecontracten gesloten worden. De korting geldt dan vanaf 1 januari 2024. 
  • Vroegbetaal- en systeemkorting blijven beide 0,5%. De korting wordt per mediumtype per order berekend.

Uiteraard blijft het mogelijk om zonder contracten campagnes in te kopen. Meer weten of de mogelijkheden voor jouw campagne(s) bespreken? Neem dan contact op!

Terugkijktip Ster in 2024

Op dinsdag 10 oktober keek Ster tijdens 'Ster in 2024' vooruit naar de kansen voor merken in 2024. Presentatrice Welmoed Sijtsma, presentatrice bij de NPO, sprak diverse gasten over het nieuwe jaar en alle mogelijkheden die dat brengt.

Ster-directeur Frank Volmer gaf een korte terugblik op 2023 en keek vooral vooruit naar ontwikkelingen bij Ster in 2024. Salesmanagers Pim van Midde, Sabrina Pieters en Gerben Teela gingen dieper in op marktontwikkelingen, de nieuwe programma's bij de NPO en aankomende sportzomer. Ook lichtten zij het commercieel beleid van Ster in 2024 toe en werden de GRP-tarieven bekendgemaakt. 

Een onderhoudend en interessant programma, waarin je alles hoort over jouw mogelijkheden in het nieuwe jaar. Kijk 'm terug!

Aanmelden en terugkijken

Ook interessant

Aanbod en voorwaarden Ster reclame

Aanbod, indexen, tarieven en specificaties

Onze gebruiksvriendelijke campagnetool

Scoor met Oranje in 2024

Ster-reclame in de regio

Praktische lessen voor merkgroei