In 2022 kan jouw merk weer kiezen voor een logisch aandeel bij Ster. Zet je dit jaar 23% van je radiocampagne(s) en/of 27% van je televisiecampagne(s) in bij Ster? Dan ontvang je 8% korting. Tot 1 april kan je met terugwerkende kracht gebruikmaken van dit aanbod.

Een match tussen mediagedrag en -inzet

Met publieksknallers als Heel Holland BaktBoer Zoekt Vrouw, de NPO Radio 2 Top 2000 én grote sportevenementen als het EK voetbal voor vrouwen en de Tour de France in het verschiet, is de verwachting dat de NPO in 2022 weer kan rekenen op een groot deel van de kijk- en luistertijdaandelen in de doelgroep 25-67.

Op basis van deze verwachting is het aannemelijk dat merken een vergelijkbaar deel van hun tv- en radiocampagnes bij Ster inzetten. Logisch, een match tussen mediagedrag en media-inzet.

Tot 1 april met terugwerkende kracht

Zet je 23% van jouw radiocampagne(s) en/of 27% van jouw televisiecampagne(s) in bij Ster? Dan ontvang je 8% korting.

Tot 1 april 2022 kan je met terugwerkende kracht gebruikmaken van het logisch aandeel-aanbod. De korting geldt dan vanaf 1 januari 2022. Deze korting is toegankelijk voor elke klant – klein of groot – en vooraf inzichtelijk. 

Meer over het logisch aandeel

interesse?

Ben je benieuwd wat het logisch aandeel voor jouw merk kan betekenen? Bekijk het aanbod hier of neem contact op met een van onze accountmanagers voor meer informatie, de voorwaarden of advies op maat. 

Meer weten?

Naomi Meijer

accountmanager
+31 35 672 55 83 naomi.meijer@ster.nl

Vul je naam in.
Vul een geldig telefoonnummer in.
Vul je naam in.
Vul een geldig e-mailadres in.

Gerelateerd

8% korting bij match tussen mediagedrag en media-inzet

Luistercijfers

Luistercijfers: NPO Radio 2 trapt 2022 af als marktleider

Dit is Ster in 2022