De programma’s van NPO 1, NPO 2 en NPO 3 trekken een groot publiek en domineren structureel de kijkcijferlijsten. Deze programma’s worden hoog gewaardeerd door de kijkers en bieden daarom ideale mogelijkheden voor bedrijven om bijvoorbeeld de naamsbekendheid te laten groeien. Tijdens de Ster kun je als bedrijf aanwezig zijn om je doelgroep te bereiken. Er is een enorm breed scala aan doelgroepen, thema’s, zenders en periodes waar je uit kunt kiezen. Wil jij adverteren bij de Ster? Kijk dan naar de mogelijkheden.

9 resultaten gevonden
9 resultaten gevonden

Moltalk

Zaterdag om 21.30 uur uur | NPO 3
Vanaf 11 januari 2020
Doelgroep: Boodschappers 25-67 jaar

Wie is de Mol

Zaterdag om 20.30 uur | NPO 1
Vanaf 11 januari 2020
Doelgroep: Boodschappers 25-67 jaar, Mannen/Vrouwen 25-67 jaar

Ellie op patrouille

Dinsdag om 21:30 uur
Vanaf 11 februari 2020
Doelgroep: Boodschappers 25-67 jaar

Boer zoekt Vrouw

Zondag om 20:30 uur | NPO 1
Vanaf 23 februari 2020
Doelgroep: Boodschappers 25-67 jaar

Floortje terug naar het einde van de wereld

Donderdag om 21:30 uur | NPO 1
Vanaf 20 februari 2020
Doelgroep: Boodschappers 25-67 jaar

De slimste mens

Elke werkdag om 20:25 uur | NPO 2
Vanaf 23 december 2019
Doelgroep: AB1 25-67 jaar, Vrouwen 25-67 jaar

Met het Mes op Tafel

Elke werkdag om 19.50 uur
Vanaf 30 september 2019
Doelgroep: Mannen/Vrouwen 25-67 jaar

Freeks Wilde Wereld

Maandag om 18.10 uur | Zapp & Zappelin
Vanaf 16 november 2019
Doelgroep: Kinderen 3-12 jaar

TreurTeeVee

Vrijdag om 22.30 uur | NPO 3
Vanaf 22 november 2019
Doelgroep: Mannen/Vrouwen 25-67 jaar, Mannen 25-67 jaar, Vrouwen 25-67 jaar, Boodschappers 25-67 jaar, Zakelijke doelgroep

Doelgroepen & Doelstelling

Wat en wie je wilt bereiken vormen de basis van je campagnekeuze. En daarom ook de keuze rondom welke NPO programma’s je gaat adverteren. Richt je product of dienst zich op jongeren/millenials dan zijn er een aantal zenders meer en minder geschikt. Hetzelfde geldt voor wanneer je als doel stelt om een doelgroep te bereiken die groot sportfanaat is of juist erg veel interesse heeft in Ster & Cultuur. Zowel beginnende als ervaren adverteerders kunnen we adviseren over de optimale inzet van hun reclamebudget op tv, radio en online.

Doelgroepen en bereik

Charitatief aanbod

Ster ondersteunt charitatieve organisaties die in het bezit zijn van een CBF- of RfB-keurmerk. Dankzij het charitatieve aanbod kun je, tegen een zeer aantrekkelijk tarief, snel een groot bereik creëren. Neem contact op voor meer informatie over het charitatieve aanbod.

Ster & cultuur

Voor culturele organisaties is er een special aanbod met scherpe tarieven via onze exclusieve partner Cultuur Enzovoort. Organisaties die een voorstelling, boek, festival of film of een ander cultureel product of evenement aanbieden kunnen direct bij Cultuur Enzovoort een reclamecampagne boeken op de NPO-kanalen.

Ster & Cultuur biedt reclameruimte rondom kwaliteitsprogramma’s en -content van de NPO op tv, radio en online, een groot bereik binnen een doelgroep met uiteraard veel interesse in kunst en cultuur.

Prijzen Ster & Cultuur

Klantcases NPO Programma’s

Ster is al jarenlang een vertrouwde keuze voor veel merken. Onze accountmanagers informeren ze over de mogelijkheden en adviseren ze over de juiste programmeringskeuze voor online campagnes. Wil je bij de NPO programma’s adverteren? Lees dan enkele van onze klantcases om zo een nog beter beeld te krijgen van de mogelijkheden. Je kunt kiezen voor een specifieke zender maar bijvoorbeeld ook de campagne cross-mediaal inzetten over verschillende media en kanalen.

Klantcases

Wil je reclame inzetten rondom deze programma's?

Neem vrijblijvend contact op! We denken graag met je mee.